Bobblehead Bunny

4 Nisan 2013

Faberlic Eye Architect Eyeliner


Sesli Düşünceler bloğunun sahibi sevgili MsMelYas'la hediyeleşmemizden gelen, çok severek kullandığım ürünü tanıtacağım. Bakalım bu ürün hakkında neler düşünüyorum.

Faberlic Eye Architect Eyeliner

Ürünün ambalajı gayet hoş. Bir kalemi andırıyor ilk bakışta.

Faberlic Eye Architect Eyeliner

Açtığınızda keçeli kalem gibi bir eyeliner karşılıyor sizi. Ucu gayet ince, sürmesi kolay.

Faberlic Eye Architect Eyeliner

Elimde ise böyle duruyor.

Ürünü çok severek kullanıyorum. Kalıcılığı mükemmel değil ama yeterli. Sadece kullandıkça siyahlığı biraz bozuldu, belki de far üzerine kullanıyorum ondandır diye düşünüyorum. Ama genel anlamda bana bir eyelinerdan beklediğim üç şeyi verdi. Kalıcılık, sürüm kolaylığı ve incelik.

Bu güzel ürünle tanışmama vesile olduğu için MsMelYas'a tekrar teşekkür ediyorum ^_^

Sizin bir eyelinerdan beklentileriniz ne?

2 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...