Bobblehead Bunny

3 Nisan 2013

Essence Stay All Day - Krem Göz Farı- For Fairies


Essence'in en merak ettiğim krem farı buydu. Aldım. Bakalım izlenimlerim nelermiş.


Ambalajı güzel. Elimdeki 09 numara For Fairies. Bu beni çok mutsuz eden bir ürün oldu. Rengi muhteşem. Rengine diyecek hiçbir şey yok. Fakat yapısını görebiliyor musunuz bilmiyorum ama bir sorun olduğu kesin. Krem far değil bu değişik bir şey. Ürün normalde de böyle mi bilmiyorum ama böyleyse değil 10 lira, 3.5 lira bile etmez. Sürülmüyor bile doğru düzgün. Tuhaf macun gibi bir şey. Fırçayla alınmıyor. Parmağımla zar zor alıp göz kapağıma yedirebiliyorum.


Kolumda ise böyle görünüyor. Dediğim gibi rengi çok güzel. Bir bunu sür bir eyeliner makyaj tamamdır ama yapısını hiç beğenmedim. Bozuk olduğunu düşünüyorum. Belki de bozuk ürünleri indirimde elden çıkarmışlardır bilemiyorum.

3.5 TLye indirimli olarak Rossmann'dan almıştım ben bunu. Gratislerde de bulabilirsiniz.

Siz bu üründe böyle bir sorun yaşadınız mı? Yoksa sorun bende mi :/

18 yorum :

  1. Ben de bunlarla ilgili bi yazı yazmıştım geçen gün , aynı sorun bende de var. Almam bi daha yani krem far değil resmen macun

    YanıtlaSil
  2. birkaç blogda daha bu tarz şikayetler okumuştum bu ürünler hakkında...rengi gerçekten çok güzelmiş yazık olmuş:/

    YanıtlaSil
  3. Ben de birkaç blogda okumuştum aynı durumu ama sanırım hepsi böyle değil, çünkü memnun olanları da okumuştum. Dediğiniz gibi indirimdeki ürünlerde sorun olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım öyle, memnun olanlar da var çünkü dediğiniz gibi.

      Sil
  4. Sağlık olsunyaa,far bazı olarak kullanıp değerlendirirsin sende,genellikle krem farları sevmiyorum aralara birde doluyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir sorunu yok aslında kıvamı yerinde olsa :( Far bazı olmaya uygun da değil sanki.

      Sil
    2. Haklısın ama üzülme ama canım yinede,dene bir bakalım üzerine renkli farlarından sür denemeler yap değerlensin far boşa gitmesin bak simleride var kaç altlarına süresin hoşluk katar,üzüme sen.

      Sil
    3. İdare edeceğim artık, teşekkürler ^_^

      Sil
  5. Ben 2-3 aydır kullanıyorum bu farı ve benimkinde hiç böyle bir sorun yok. Yapısı normal krem far gibi. Fırçayla ya da elimle gayet rahat uyguluyorum. Kalıcılığı da başarılı. Sendekinin bozuk çıkmasına üzüldüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok üzüldüm çünkü çok heveslenmiştim bu fara. İndirimde son bir tane kalmıştı sevinmiştim :(

      Sil
  6. ben indirimde değilken almıştım bunu sanırım ama maalesef canım sorunumuz aynı;köpük gibi diyeceğim o da değil değişik bir şey anlamadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakız gibi ama yapışkan değil, macun gibi ama değil, köpük de değil kolay sürülmüyor böyle tuhaf bir şey :D

      Sil
  7. Eveeeeet eksiklerimden biri bu krem far ama araştırmadayım renk de seçemiyorum :))) fiyata önemli benim içim tabi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun rengi çok güzel, bir de kahvesi var o da güzel sanırım. Yapısı kötü çıkmaz umarım sende de :)

      Sil
  8. Bende bu urunde boyle bir sorunla karilastim . Bozuk gibi resmen surulumuyor. Bununla birlikte altin sarisini( neden aldigim konusunda hic bir fikrim yok ) ve siyahimsi rengini almistim. Siyahimsi olani eyelinerimin uzerine cekiyorum eyelinrim simli duruyor ama bu garip cidden:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çare arıyorum buna, mikrodalgada ısıtmak işe yarıyormuş galiba ama o da evde yok :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...