Bobblehead Bunny

21 Nisan 2013

Essence Oz the Great and Powerful Far- Goodness



Essence'den yeni koleksiyon gelince denemek istediğim için bir parça bir şey almak istedim. Allığının simli olduğunu okudum. Işıltılı pudra ihtiyacım da yoktu. Kalemlerinin de rengini çok beğenmeyince bu farını aldım. Bendekinin içini azıcık yamuk yapıştırmışlar. Ama olsun, bu renkte kalan son far buydu ben de bunu kaptım :)


Rengi çok tatlı, açık bir mavi. Çok kullanışlı değil kendi adıma, ben genelde kahve tonları kullanıyorum far olarak. Ama pigmentasyonu ve kalıcılığı idare eder seviyede. Yine de Essence farlar normalde 5,5 lira iken bunu 6,75 gibi bir fiyata satmalarını saçma buldum. O kadar olduğunu bilsem almazdım da.

Siz Essence'in bu koleksiyonundan neler aldınız?

4 yorum :

  1. Bende genelde kahve tonlu farlar kullanırım ama bunun rengi gerçekten çok hoş canm :) Fiyatı dediğin gibi saçma olmuş biraz .. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Aynı serinin 03 generosity aldım bende,severek kullanıyorum. Ama şu dediğinde haklısın hiçte bitecek gibi durmuyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yüzden bitirme umutlarımı kestim çoğu üründen :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...