Bobblehead Bunny

2 Nisan 2013

Essence Colour and Go Oje- 112 Time for Romance


Son zamanlarda fazla oje yazısı paylaşamadım. Çünkü ne yazık ki tırnaklarım aşağıda gördüğünüz vaziyette. Kırılınca, soyulunca kökünden kestim. Ama yine de yeni aldığım ojemi denememe engel olmadı tabii :)

Essence oje 112

Essence'in Colour and Go serisinden 112 numara. İçinde bordo, irili ufaklı simler var. Çok şeffaf bir renk olduğu için altına vişne çürüğü bir oje sürmeyi tercih ettim. Altta 1 kat Golden Rose 79 numara var. Üst katta ise bir kat Essence 112 numara. Resim gün ışığında çekildi. Ojenin kuruması, fırça genişliği iyiydi. Beni deli eden tek şey çıkarmasının zorluğuydu. O da simli ojelerin ortak noktası sanırım. Kolay ojeler olmadıkları için pek tercih etmesem de simli ojeleri seviyorum ^_^

Essence ojeleri 2,5 TL gibi bir fiyata Gratis ve Rossmann'larda bulabilirsiniz. Böyle bir oje arıyorsanız göz atmanızı tavsiye ederim.

Siz simli ojeleri seviyor musunuz?

10 yorum :

  1. canım benim siyah bir oje üzerine de denemeni öneririm henüz edinmedim ama deneyen arkadaşlarda çok hoş durmuş gerçekten=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta deneyeceğim, teşekkürler ^_^

      Sil
  2. Simlileri çocukca bulurken bloglardaki simli ojeler bana simi sevdirdi hlal olsun :))Yakışmış canım güle güle sürün ojeleciklerini.

    YanıtlaSil
  3. Ben de tozpembenin üzerine denemiştim öyle de hoş duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da merak ettim şimdi, deneyeceğim. Teşekkürler ^_^

      Sil
  4. Essence ojelerin fırçalarına bayılıyorum ben. Hiç taşırmadan sürülüyor gerçekten.

    Bu rengi de çok güzelmiş. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  5. çok hoş olmuş o rengin üstüne
    bende almıştım bunu yanı sıra siyahda deneyim bakalım bende merak ettim siyahda duruşunu :)
    Güle Güle kullan

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...