Bobblehead Bunny

29 Nisan 2013

Doğal Saç Bakım Kürleri Dosyası-1- Sinameki Kürü


Bundan sonra denediğim bütün doğal saç bakım kürlerini, yağlarını size de fikir vermek adına paylaşacağım. Özellikle geçen sene saç uzatmaya takmıştım. Bu sene dökülüyor ona taktım derken pek çok kür denedim. 

Bugün tanıtacağım sinameki kürünü eminim pek çoğunuz duymuşsunuzdur. İlk bahsedeceğim kür bu olacak. Bu kürü saç uzatmak için kullanıyoruz. Peki nasıl yapabiliriz?




Resim alıntıdır.


Malzemeler

1-Bir tutam sinameki
2-Badem yağı
3-Bemiks ampül

Hazırlanışı

Sinamekiyi bir çay bardağı kadar suyla kaynatıp, bir beş dakika bekletip süzdükten sonra soğumaya bırakıyoruz. Soğuyunca içine bir bemiks ampül bir yemek kaşığı da badem yağı ekliyoruz. Saçlarımızın diplerine iyice sürüp bekletiyoruz. Ben 20 dakika bekletiyordum. Çünkü tarifi ilk veren kişi daha fazlasının kötü olacağını yazmıştı. Ama çok yerde saatlerce hatta bir gece bekletenleri duydum.

Ben memnun kaldım mı?

Kesinlikle kalmadım. 5 kür kadar yaptım saçlarımda aşırı bir dökülme başladı bu kürle beraber. O yüzden uzatsam ne olacak kafamda saç kalmadıktan sonra mantığıyla yapmayı bıraktım.

Sinameki kürü hakkında genel görüşler neler?

Bu konuda epey araştırma yaptım. Uygulayan yakın bir arkadaşım da var. O gayet memnun mesela. Saçının hızla uzadığını belirtti. Ciddi uzamalar elde eden kişiler olduğunu da okudum. Benim gibi saçı dökülenler olduğunu da. Ama bana memnun kalanlar çoğunlukta gibi geldiği için denemiştim.

Yapılmalı mı yapılmamalı mı?

Her ciltte her ürün başka tepki verdiği gibi her saçın da tepkisi başka olabilir. Çok memnun da kalabilirsiniz, benim gibi saçlarınızı elinizde de bulabilirsiniz. En mantıklısı deneseniz de dökülme durumunda fazla inat etmemeniz.

Ben neden memnun kalmadığım bir şey hakkında yazı yazıyorum?

İyi bir şeyi tanıtmak kadar kendimde kötü sonuç aldığım bir şeyi de tanıtmak görevim çünkü.


Umarım denerseniz iyi sonuç alanlardan olursunuz. Denediyseniz de iyi kötü fikirlerinizi yorum olarak belirtin lütfen.

Sevgilerimle,

Not: Bu tarif aslında Japon Gülü'ne aittir :)


10 yorum :

  1. Belki bloğumda okumuşundur ben bu kürü uyguluyorum yaklaşık tam emin değilim ama 3 ay oldu sanırım
    saçlarım uzadı hemde bu sarı kafama rağmen artık uzun saçlıyım böyle devam ederse eğer uzaması senenin sonunda rapunzel olabilirim ;) sende böyle bir etki yaratmasına üzüldüm aman diyim uzak dur çok geçmiş olsun:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalmana sevindim. Ben de uzatsın rapunzel olayım istedim ama az daha keloğlana dönecektim:)Umarım herkes iyi sonuçlar alır, kimse benim gibi olmaz :/

      Sil
  2. Saç konusunda bende doğru yolu bulmuş değilim ; kolay tarama için kremim tamam ama parlaklık sağlıklı görünüm için hala yok bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecek saç kürü yazılarımda memnun kaldıklarımı da yazacağım :) Umarım onlar arasından kendine uygun bir şey bulabilirsin ^_^

      Sil
  3. sacini dokmesi sinamekinden kaynakli fazla tuketildiginde bagirsaktaki tugleri dokuyor saci da dokmesi cok normak

    YanıtlaSil
  4. bu kürlerin hemen sonuç vermesi beklenemez tabi en az 1 ay uygulanma süresine göre uygulanmalı sonra sonuç beklenmeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir aydan fazla kullandım ama maalesef sonuç iyi olmadı.

      Sil
  5. Merhaba arkadaşlar bu kürü denemek istiyorum fakat bi o kadarda korkuyorum cok dokulme olursa diye ztn saclarim omuzlarimda cookk kararsizim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)

      Bu kürden memnun kalanı da çok ama benim gibi saç dökülmesi yaşayanlar da mevcut. Karar sizin, bir şey diyemem ne yazık ki :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...