Bobblehead Bunny

12 Nisan 2013

Cettua T&U bölgesi için bant


Bu ürünü tamamen burun bandı sanarak aldım. Hatta kullanacağımda bile ne olduğunu anlamadım. Burun bandı böyle mi olur bu da nesi diye kara kara düşündüm. Sonra ön kapağındaki resimden anladım. Saflığıma geldi sanırım.

 

Benim alın ve çene bölgemde öyle siyah nokta yok. O yüzden çok gereksiz bir ürün oldu benim için. Peki ben nasıl kullandım? Birkaçını kullanan olur diye hediye ettim. Kendi elimdekileri burnumda kullanmaya çalıştım, olmadı pek. Birini kestim bir kısmını, bir tane inatçı siyah noktam vardı, onda denedim olmadı.

 Arka kutusunda kullanımı yazıyor. Uygulanacak alanı ıslatıp yapıştırıyorsunuz, kuruyunca çıkartıyorsunuz.


Ürünün içinden böyle tek tek paketli, altı tane çıkıyor.


Ucundan birazcık kesip deneme yaptığım bantlar:) Jelatine değen tarafı yüzünüze gelecek.

Genel olarak özetlemem gerekirse, benim için tamamen gereksiz bir üründü. Pek de bir şey anlamadım o yüzden. Siz de yanlışlıkla gereksiz bir şey almayın diye yazdım yazısını.  Belki T ve U bölgesinde siyah nokta olanlar memnun kalabilir. Gratis'lerde 3.75'e bulabilirsiniz.

4 yorum :

  1. Ben bu urunu kullaniyorum ve inanilmaz memnunum blogumda yazisida var hatta :) bidahakine burun icin olanini alip denemeni gercekten tavsiye ediyorum cunku gercekten cok etkili siyah noktalarini kökledigini farkedeceksin :) sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burun bandı da var bende, severek kullanıyorum. Ama bu benim için işlevsiz oldu biraz :) Teşekkür ederim yine de, sevgilerimle :)

      Sil
  2. bende bu markanın burun bantlarını istiyorum amaa burada gratis yok, watsons ta da bu satılmıyor, nivea var 13 tl ye. uuff uff :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsonsın kendi ürünü de var burun bandı olarak. İlk fırsatta onu da deneyeceğim, belki ona göz atabilirsiniz:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...