Bobblehead Bunny

28 Nisan 2013

Alışveriş-9- Watsons ve Yves Rocher


Bugün evde canım sıkılıyordu. Sıkıntımdan oturdum ojelerimi düzenledim. Baktım ki genelde koyu renkler var ojelerimin arasında, açık renkleri de genelde nail art için almış almış kullanmamışım. Tırnaklarımı uzatma umudumu kaybettiğimden nail art işinde neredeyse pes etmiş durumdayım. Bu sebeple genelde tek renk oje kullanıyorum. Elimde çok da oje yoktu kullanabileceğim. Ben de Watsons'a gideyim hem de ne indirimler varmış bakarım dedim. Kendi ürünlerinde %33 indirim varmış ama beni pek cezbetmedi açıkçası. Ben de ojelere daldım sadece.


Oje olarak bunları aldım. Hepsi indirimdeydi 17 lira gibi bir şeye aldım desem inanır mısınız? Pastellerde ikincisi %50 indirimliydi, normal fiyatı 2.5 lira. Aslında şu yeni serisinden alayım dedim ama denk getirememişim galiba ^_^ NYC ojeler 3 al 2 ödeydi. 3.49'du tombul olanlar. Şeffaf olan NYC oje kurutucudan Başak bloğunda övgüyle bahsetmişti, merak ettim aldım. Rimmel London'ın bu seri ojeleri ise 2.5 lira idi. 


Yves Rocher ileyse geçen gün tanıştık. Aslında daha önce bir çekiliş kazanmıştım. Burada bahsetmiştim. Kullandığım ilk Yves Rocher ürünleri o çekilişten gelenler oldu. Hoşuma da gidince geçen gün bir duş jelini alarak Yves Rocher kartımı edindim. Bugün de bir bakayım neler var karıştırayım diye girdim. Dün Başak bloğunda bu şeftalili peelingden bahsetmişti. Ben de deneyeyim dedim. Duş jelinin ise kokusuna bayıldım. Yedek olsun dedim diğerine arkadaş aldım. Göz makyaj temizleyici de ilk alışverişime hediyeymiş. Bunların hepsi 21.50 tuttu. Görevli bayan çok ilgiliydi, ne sorsam yardımcı oldu. Baktı ben parfümlere dalmışım bana bol bol parfüm testerı verdi ^_^ İlk iki ay tüm alışverişlerimde %20 indirim uygulanacakmış ama benim aldıklarım zaten indirimdeydi, ek bir indirim uygulanmadı.

Bugünkü alışverişlerim bana bol bol mutluluk verdi. Oje almayı düşünüyorsanız Watsons'da çok güzel indirimler var bu konuda. Rimmel London ve NYC ojeleri ben çok beğenerek kullanıyorum. Pastel ojeleri de çok seviyorum. Siz de seviyorsanız bir göz atın derim.

Yves Rocher ileyse daha yeni yeni tanıştık ama anlaştık sanki ^_^

Siz son zamanlarda neler aldınız?

10 yorum :

  1. yves rocher şeftali peeling bencede harika güzel bir seçim :) bende hafta içi gideyim belki bana tester verirler kıskandım valla..
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyeceğim bakalım :) Rica ederseniz verirler en kötü, kıracaklarını sanmıyorum :)

      Sil
  2. Hepsini güzel günlarde kullan canım, yves rocher peelingi bende aliciiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gonca'cım daha da güzelleri senin olsun ^_^

      Sil
  3. yves rocher peeling mühiş :) ayrıca ben de nyc ojelerin aynısından ben de aldım topcoat dan çok memnun kaldım alice'im ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dün kullandım bayıldım sanki :)

      Sil
  4. Ojeler çok güzel, tam baharlıklar güle güle sür hepsini! ^^ Kayısılı peeling listemdeydi, düşüncelerini bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yüzümdeki alerjimsi geçerse kullanıp tanıtma şansı bulacağım ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...