Bobblehead Bunny

11 Nisan 2013

Alışveriş-8


alışveriş, lush

Bugün çok sevdiğim bir dostumla alışveriş merkezi gezmece yaptık. Yani söylemeye utanıyorum ama kozmetik mağazalarındaki tester ürünleri incelemeyi seviyorum. İtiraf ediyorum bugün Nars allıkları, Benetinti, daha pek çok ürünü elledim. Ay çok utandım :) Bir tek ben değilimdir herhalde tek tesellim o.

Neyse, bu incelememin bir kısmını da Lush'ta yaptım. Bol bol ürün kokladım. Lemony Flutter'ı çok merak ediyordum. O yüzden kendimi görevli kızın ellerine bıraktım, bir güzel uyguladı tırnaklarıma. Neyse biz yemek yedik dolandık falan, baktım tırnak diplerim bir güzel oldu. Almak da istiyordum zaten, methini duymuştum. Alsam mı almasam mı, aman çok para mı, yok canım kocaman şey kullanırım bayağı derken arkadaşımın da gazıyla sonunda Lush'a tekrar girdik.

Lush'a ikinci ziyaretimizde ben Lemony Flutter'ımı aldım. Arkadaşım da aynı şekilde bir şampuan aldı, çok severek kullanmış. Ben de o çok methettiği için şampuanın testerını rica ettim. Almayı düşündüm fakat ya bende işe yaramazsa minicik şeye bir sürü para saymayayım, fikir sahibi olarak alayım dedim. Kırmadılar beni, hemen hazırladılar. Es geçmeyeyim, Lemony Flutter 26 liraydı ama sanırım her kuruşuna değecek, ilk izlenimim çok iyi :)

Firmaların tester konusunda böyle davranması çok doğru. Sonuçta fikir edinmek için istiyoruz, beğenirsek gidip alıyoruz. Ama bence bu konuda (Tester vermeme konusunda) nasıl diyeyim, firmalar da biraz haklılar. Sonuçta kullanmayacağı, ya da almayı hiç düşünmeyeceği bir şeyi öylesine alan kişiler da var. Bence iki taraf da bilinçli olmalı.

Rossmann'dan da annemin istediği şeyleri alırken kendimi es geçmedim. Alterra'nın roll-on'unu aldım. 7 lira gibi bir şeydi.

Benim bugünkü alışveriş maceram böyleydi. Çok güzel bir gün geçirdim, çok eğlendim, bol bol karıştırdım her yeri. İstediklerimi de aldım, benden mutlusu yok :)

Siz de benim gibi inceleyici bir karaktere mi sahipsiniz? Umarım bir ben değilimdir ^_^

16 yorum :

  1. Hepsini güle güle kullan canım,lemony flutteri bende deliler gibi istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)
      Ben de çok istiyordum, aldım gitti :)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım:) lush lemony flutterı ben de almak istiyorum..

    YanıtlaSil
  3. Hepsini güzel günlerde kullan, yorum ve incelemeni bekliyoruz.
    Bu arada neden özellikle Alterra roll-on? Benim gözüm hep pudralarına bronzerlarına takılıyor gerçi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, yorum yapabilecek kadar kullanınca yapacağım:)
      Alterra'yı tercih sebebim doğal içerikli olmasıydı. Elimde kullandığım ürünler bittikçe yerlerine Alterra ürünlerini koymak istiyorum yavaş yavaş (Duş jeli, vücut kremi vs.)

      Sil
    2. Güle güle kullan ^,^ Benim de herkesin kullandığı ürünlere karşı bir antipatim var, sevemiyorum.. Kıyıda köşede keşfedilmemiş markaların ürünleri daha çok hoşuma gidiyor : )

      Sil
    3. Teşekkür ederim :) Ben de özellikle giyimde öyleyim ^_^

      Sil
  4. Kozmetik reyonlarını dolaşmak konusunda yanlız değilsin merak etme :)) LemonyFlutter benimde listemde..ancak tester konusuna katılmıyorum..madem bu kadar para veriyoruz..1-2 kullanımlık ürünü deneyip alma hakkımız olmalı..mutlaka bunu istismar edenler vardır ama o kadarcık olacak. Yurtdışında tester isteyince kocaman kutuları doldurup veriyorlar..hemde bizdeki gibi yüzlerini ekşitip nazlanmadan:)Kendimce şöyle bir çözüm buldum.. Lush tarzı yerlerden ilk alacağım ürünü genelde bir arkadaşımla paylaşmayı tercih ediyorum. Beğenirsek tam boyunu alıyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız olmadığımı bilmek güzel:)

      Ben çok fazla istismar eden olduğunu düşünüyorum. O yüzden biraz hak veriyorum firmalara, yoksa tester istemek, denemek tabii ki hakkımız, isteyene yüzlerini ekşitmeleri de çok yanlış.

      Sizin yönteminiz de güzelmiş:) Ama Lush tarzı yerler zaten tester konusunda sıkıntı çıkarmıyorlar sanki.

      Sil
  5. Lush markasini ilk kez duydum desem cok ayip etmis olur muyum acaba? :/ herkes de yazmis lemony Flutter'i. Istanbul'da nerelerde bulabilirim ki?

    tester konusunda sana katiliyorum bu arada. ozellikle indirim donemlerinde testerlarla yetinmeyip, reyondaki urunleri acip kullananlar varken bir de eve tester vermeleri Turkiye icin epey zor bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lush Türkiye pazarından çekildi o yüzden ne yazık ki bulmak mümkün değil :/
      Tester konusu kanayan bir yara Türkiye'de zaten :P

      Sil
  6. Tüh =( Alışveriş listeme yazmıştım bile halbuki =/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...