Bobblehead Bunny

28 Mart 2013

Watsons Birds Nest Essence Kağıt Yüz Maskesi


Tek kullanımlık yüz maskelerini severek kullanıyorum. Watsons'ta bu kağıt maskeyi görüp merakımdan aldım. Daha önce hiç böyle bir ürün kullanmamıştım bakalım ilk izlenimlerim nasıl?

Watsons Birds Nest

Ürünün ambalajı bu şekilde. Üzerindeki kuş resmi çok hoşuma gitti :)

Watsons Birds Nest

Kullanım talimatlarında yazan şekilde uyguladım. Temizlenmiş cilde yerleştirip 15-20 dakika beklettim. Çıkarınca kalan sıvıyı da yüzüme yedirdim. Durulama gerektirmez demişler ama ben azıcık daha bekleyip yüzümü suyla yıkadım içim rahat etmedi. Sonuç olarak cildimi yumuşacık yaptı. Uzun vadeli kullanımda belki kalıcı bir sonuç yaratabilir ama bir kere de verdiği şey ipeksi bir cilt oldu.

Watsons Birds Nest

Açıkçası sırf bu görüntüden kağıt maske olayına alışamadım. Kendimden korkmamla sonuçlandı çünkü.^_^

Watsons Birds Nest


Ürün içeriği de yukarıdaki gibi. İçeriklerden çok anlamıyorum ama içeriğinde bol bol paraben var ne yazık ki.

Ben genel anlamda ürünü sevdim. Beni rahatsız eden tek şey içeriği. Bu maskeyi Watsons'lardan 2-3 TL gibi bir fiyata bulabilirsiniz.




6 yorum :

  1. Zararlı maddeler herşeyde varlar artık takmıyorum fazla oyüzden,korkunç bir maskeymiş kendileri,bende seviyorum tek kullanımlık maskeleri,banada beklerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zararlı içeriklere yeni aldığım şeylerde dikkat etmeye başladım artık. Nolcak canım diyoruz ama cildimize tonlarca şey sürüyoruz.

      Sil
    2. Doğal dedikleri şeyde tonlarca para ediyor ama,bana göre acayip pahalı kozmetiğe 80-90 veremem ben,göz kalemlerinde bile varki kimyasal napsak kaçamayız :/

      Sil
    3. Doğal diye tonlarca para ödememize gerek yok. Oturduğu yerde Rossmann olanlar çok şanslı bu konuda bence. Biz bugün annemle Rossmann'ın kendi ürünü olan "Alterra" markasından pek çok ürün aldık. Normal ürünlere göre birazcık pahalı ama ulaşılamaz değiller :)Duş jelleri, vücut losyonları, yüz yıkama jelleri, saç maskeleri falan aldık. Ayrıca Rival de Loop cilt ürünlerinin de sanırım hiçbiri paraben içermiyor. Doğal içerikli olmasalar da bu da bir artı :)

      Sil
  2. bende kullanıyorum bu maskeleri ama düzenli değil :)
    izlemeye aldım sena dursun olarak bana da beklerim
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...