Bobblehead Bunny

16 Mart 2013

Tırnak Bakım Dosyası-4- Sally Hansen Hard as Nails Tırnak Sertleştirici

Tırnak bakım dosyamızın şimdilik son kısmına gelmiş bulunuyoruz. Farklı ürünler denedikçe yazacağım tabii ki :)

Sally Hansen Hard as Nails Tırnak Sertleştirici

Sally Hansen Hard as Nails sertleştirici. Ben bunu Amerika'dan aldım. Çok beğendiğim için kullanmaya kıyamıyorum pek. Bir buçuk senelik bir ürün ama neredeyse kullanmam lazım artık. Daha önce tanıttığım ürünlere kıyasla en iyi sertleştirici. Zaten çok bir şey beklemiyorum bu tarz ürünlerden benim tırnaklarımın dermanı yok ama bu çok iyi geliyor tırnaklarım daha bir dayanıklı oluyor. Ojelerin altına sürerek kullanıyorum.

İnternetten baktığım kadarıyla 18 TL bir fiyatı var. Bence indirim yakalayıp almakta fayda var 18 lira bu tarz bir ürün için biraz fazla. Ama yine de performansıyla kendini aldırabilir :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...