Bobblehead Bunny

11 Mart 2013

Tırnak Bakım Dosyası-3- Flormar Kalsiyum Jel

Bugün Tırnak Bakım Dosyası'nın üçüncü parçasına gelmiş bulunuyoruz. Flormar'ın Kalsiyum Jelini tanıtacağım.

 Flormar Kalsiyum Jel

Pek de memnun kalmadığım, şu sıralar bitsin diye gözüne baktığım bir ürün bu. Flormar ne demiş;

"İçerdiği ”kalsiyum pantotenat” sayesinde tırnakları güçlendirir, kuvvetlendirir ve deformasyonları önler."

Bu ürünü uzun süre düzenli kullandığım da oldu ama benim tırnaklarıma hiçbir faydası olmadı. Bu tarz ürünlerden kalıcı bir şekilde tırnağımı güçlendirmesini pek beklemiyorum ama en azından kullandığım süre içerisinde az da olsa bir fayda sağlamasını istiyorum. Bu beklentimi karşılayamayan üründen memnun kalmadım. Ne yazık ki bir daha da almayacağım. Online alışveriş sitesinde fiyatı 6TL.

Siz bu ürünü denediniz mi?

4 yorum :

  1. bende görüyordum acaba faydası olurmu diye dşünüyordum iyi oldu yazdığın ben kalyon kullanıyorum şuara memnunum sanki=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyeler üzerine ben de edindim kalyon. Şu kalsiyum jel bitse ona geçeceğim:)

      Sil
  2. Ben uzun bir sure kalyon kullandim,simdi de pastelden kalsiyum jele gectim cok guzel tavsiye ederim, oje ustunede kullanabiliyorsun pasteli:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastelin tırnak bakım ürünleri hiç gözüme çarpmamıştı, bir göz atmak lazım:) Teşekkürler ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...