Bobblehead Bunny

5 Mart 2013

Tırnak Bakım Dosyası-2- Flormar 4 in 1 Complete Care


Tırnak bakımının en önemli adımlarından biri base coat'dır. Sürekli oje kullanıyorsanız bu adımı atlamanız tırnak sararmasına sebebiyet verebilir. Tırnaklarımızı korumak için zemine bir şey sürmemiz gerek ki üzerine kat kat ojemizi sürebilelim. Bugün kullandığım ürünlerden biri olan Flormar 4 in 1 Complete Care'i tanıtacağım.

Flormar 4 in 1 Complete Care


"4 in 1 Komple Bakım, güçlendirici, nemlendirici, sağlıklı uzatıcı etkisi ile tırnak yüzeyini parlatarak güzelleştirir. Kuruyan, kolay kırılan ve çatlayan tırnaklara karşı etkili bakım sağlar. Uygulamadan önce tırnağın temiz ve ojesiz olmasına dikkat edilmelidir." diyor Flormar. 



Ben severek kullanıyordum normalde ama elimdeki şişe bitmek üzere gördüğünüz üzere. Alalı bir sene kadar oldu. 6 ay kadar kullanılmadı o sırada tuhaf bir kıvama gelmiş. Üzerine oje sürmeyeceğim zaman kullanıyorum sadece. Genel olarak tırnak kırılma ve güçsüzlüğüme hiçbir şey gibi çare olamadı. İnsanın tırnaklarının yapısı öyleyse ne sürse işe yaramıyor sanırım. Ama yine de biraz da olsa etkisi var. Hiç kullanmasam durum daha vahim oluyor.

Yine alır mıyım? Beğenmediğim bir ürün değil ama farklı şeyler denerim sanırım.

Siz hangi ürünleri kullanıyorsunuz? Herhangi bir öneriniz var mı?


Tırnak Bakım Dosyası-1'e şuradan ulaşabilirsiniz.

12 yorum :

  1. ben hiç manikür yaptırmamış biri olarak kalyon tırnak ürünlerini kullanıyorum ve ellerim manikürlü gibidir hep hatta bazıları inanmıyor (gerçi bu genetik bişey sanırım) bloğumda yazısıda mevcut :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tırnaklarım da öyledir :)Genetik bazen işini iyi yapıyor :)

      Sil
  2. bende de yaklasık bir senedir var ve kıvamı degisti garip bir hal aldı düzgün sürülmüyor =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalyonun oje çözücüsünden damlattım ben düzeldi biraz :)

      Sil
  3. Yves Rocher ın corrector base ini beğenmiştim ben. flormar base lerde iş yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç denemedim Yves Rocher ürünlerini. Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. tırnak ürünlerini araştırıken bloğunuza rastladım. kısa bir zaman öncesine kadar kalyon kullanıyordum. ancak içindeki zararlı kimyasalların oranın yüksek olduğunu öğrendim. flormar da bu ürünlere dahil. şimdi tırnak ürünlerimin big 3 free olmasına dikkat ediyorum. sally hansen 4+1 tek geçerim. süper bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalyon'un ürününü şu anda kullanıyorum. Flormar'lardan pek de memnun kalmadım o yüzden bıraktım. Sally Hansen ürünleri çok güzel ama tuzlu buluyorum ben biraz. Çünkü ayda en az bir şişe bitiyor benim. Yine de bilgi verdiğiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  5. arkadaslar aceba bu flormar 4in1 complete care in icinde oje varmi... bi arkadasim aldida abdest alirken altina su gecermi gecmezmi diye sordu bende bisey diyemedim... bilen varmi?? acill lütfen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir fikrim olmamakla birlikte, cila gibi bir şey olduğu için su geçirmeyebilir. Bilen birine sormak lazım :/

      Sil
  6. merhaba su anda yazıda bahsettiğiniz ürünün aynısından kendimde kullanmaya başladım ama merak ettiğim bir şey var o da su ,bu bakım ürününün tırnaga sürüldüğü zaman tırnak cilasından pek bi farkı varmış gibi durmuyor ve kullanımdan sonra tırnaklarımdan tekrar temizlemeli miyim bilmiyorum . sizce nasıl kullanmalıyım sürüp ürünü tırnaklarımda bir kaç gün bekletmeli miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Ben sürüp birkaç gün bekletiyordum oje gibi. Oje kullanacaksam da üzerine sürüyordum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...