Bobblehead Bunny

3 Mart 2013

Tırnak Bakım Dosyası-1- Flormar Vitaminli Besleyici Yağ


O kadar nail art ve oje yazısı yazıyorum tırnak bakımından bahsetmesem olmazdı. Kullandığım ürünleri tek tek tanıtacağım. Bugünkü konuğumuz Flormar'ın severek kullandığım tırnak bakım yağı.

Flormar Vitaminli Besleyici Yağ

Peki Flormar ürünü için ne demiş?

"İçerdiği vitamin, limon ve tatlı badem yağları sayesinde tırnak etine nüfuz ederek tırnakların sağlıklı uzamasını sağlar. Ayrıca bakımlı bir tırnak çevresi için, tırnak etinin geriye itilmesini kolaylaştırır ve tırnağa esneklik kazandırır."

Söylenenlere aynen katılıyorum. Bu yağ tırnak bakım rutinimin ilk basamağının onur konuğu. Tırnak etimin ve tırnaklarımın birleştiği yere ince bir tabaka halinde sürüyorum. On dakika kadar bekledikten sonra masaj yaparak tüm tırnağıma yediriyorum. Biraz da öyle bekliyorum. Önerilen kullanım şekli bu mudur bilmiyorum ama ben bu şekilde kullanıyorum. Çok kolay kırılan, soyulan, incecik tırnaklarım var. Çok olmasa da etkili olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca çok güzel limon kokuyor :)

On üzerinden puanlamam gerekirse sekizi hak eden bir tırnak bakım ürünü. Fiyatı 6 lira. Benzer bir ürün arıyorsanız göz atmanızı öneririm.

9 yorum :

  1. kalyonun tırnak ve tınak eti bakım yağıda çok güzel
    ben hiç manikür yaptırmadım ona rağmen tırnak etlerim bu kalyonun yağı sayesinde hiç sertleşmiyor.

    YanıtlaSil
  2. bende kalyon tırnak ve tırnak bakım yağını kullanıyorum fiyatı 4 tl idi bence bir bak ben çok çok memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta hemen bakacağım galiba :)

      Sil
  3. Bende bunu kullanıyordum geçen sene ve gerçekten yararlı bir ürün.Unutmuştum aylardır sürmüyordum,aklıma geldi kullanıyım bari. :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler paylaşım için, merak ediyordum bu ürünü:)

    YanıtlaSil
  5. Bu ürünü bende kullanıyorum birde yanında şeffaf ojeye limon damlatıp uygulayınca tırnaklarımı kırılmadan uzatmak daha kolay oluyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...