Bobblehead Bunny

15 Mart 2013

Rival de Loop Hydro Kaktusfeige Gece ve Gündüz Kremleri


Bugün Rival de Loop'un Kaktusfeige gece ve gündüz kremlerinden bahsedeceğim.

Öncelikle şunu söylemeliyim ki, 21 yaşındayım, sorunsuz sayılabilecek karma bir cildim var. Cildime fazla ağır gelmeyecek bir krem arayışındaydım. Seçimimi bu kremlerden yana yaptım.

Rival de Loop Hydro Kaktusfeige

Tagescreme yazan ve kapağında güneş bulunan gündüz, nachtcreme yazıp kapağında ay yıldız bulunan ise gece kremi. Gündüz de gece de cildimi temizleyip, tonikleyip ardından nemlendiricimi sürerek kullanıyorum. Bir aydan fazla bir süre geçti kullanmaya başlayalı ve ben son derece memnunum. Cildim daha yumuşak ve pürüzsüz oldu, sanki neme doydu ^_^

Kutularını attığım için içerikleri bende yok ama internetten buldum.

Gündüz kreminin içeriği;

Aqua, Dibutyl Adipate, Glycerin, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Ethylhexyl Trioazone, Limnanthes Alba Seed oil, Opuntia Ficus.Indica Stem Extract, Sorbitol, Tocopheryl Acetate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Pentylene Glycol, Sodium Lactate, Caprylyl/Capryl Glucoside, Dimethicone, Urea, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Allantoin, Sodium Hyaluronate, Sodium Chloride, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Lactic Acid, Serine, Tetrasodium EDTA, Parfum, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, CI 42090 


Gece kreminin içeriği;

Aqua – Caprylic/Capric Triglyceride – Glycerin – Limnanthes Alba Seed Oil – Cetearyl Alcohol – Glyceryl Stearate Citrate – Persea Gratissima Oil Unsaponifiables – Glyceryl Stearate – Tocopheryl Acetate – Opuntia Ficusindica Stem Extract – Sorbitol – Pentylene Gylcol – Sodium Lactate – Sodium Stearoyl Glutamate – Propylene Glycol – Triticum Vulgare Germ Extract – Urea – Ascorbyl Palmitate – Glycine Soja Seed Extract – Carbomer – Lecithin – Allantoin – Sodium Hyaluronate – Retinol – Tocopherol – Serine – Alcohol Denat. – Sodium Hydroxide – Sodium Chloride – Hydrogenated Palm Glycerides Citrate – Lactic Acid – Parfum – Phenoxyethanol – Benzyl Alcohol – Sodium Benzoate – Potassium Sorbate – Ascorbic Acid – Citric Acid – CI 42090 – CI 47005



Rival de Loop Hydro Kaktusfeige

Kremler Paraben içermiyor, makyajdan önce kullanmak mümkün. Normal ve karma ciltlere uygun. E vitamini içeriyorlar ve Vegan ürünler. Hafif rahatsız etmeyen kokuları var. İkisi de 50 ml, 5 ay daha gidecek gibi duruyorlar. 

Ben bunları Polonya'dan 5'er TL gibi bir fiyata aldım. Ne yazık ki ülkemizde Rossmann'da satılan bu ürünlerin her biri 15 TL civarı. İndirimde yakalarsam yine almayı düşünüyorum ama.

Siz nemlendirici olarak hangi kremleri kullanıyorsunuz?


8 yorum :

  1. ben dekarma bir cilde sahibim hatta sivilceye de yatkın sayılırım freshlook marka renkli nemlendirici kullanıyorum 30spf gece de yine freshlook un sivilce kurutucu losyonunu kullanıyorum 1 yıl süredir buşekilde devam ediyor memun sayılırım ama bitmek üzereler sonrası için arayış içindeym=)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bundan memnun kaldım aynen devam etmeyi düşünüyorum :)

      Sil
  2. Yazın için teşekkür ederim.Ben şu anda Faberlic'in kremleri kullanıyorum.Onları bitirince Rival de Loop'u deneyebilirim.Yorumun için tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. bunu almanyada yaşarken kullanmıştım ve memnun kalmıştım ama malesef türkiyeye temelli gelince ve antalyada rossmann olmayınca alamıyorum artık. banada beklerim, sevgiler

    gulunrengii.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım Antalya'ya da gelir Rossmann. Herkesin faydalanması gereken fiyatları aslına göre pahalı ama Türkiye şartlarında yine de ucuz bir yer sonuçta :)

      Sil
  4. Merhaba bende yeni aldım.Acaba kullanılan biri olarak memnunz kaldınız mı ?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...