Bobblehead Bunny

20 Mart 2013

Revlon Just Bitten Lip Stain + Balm

Revlon Just Bitten

Revlon Just Bitten ürününü çok severek kullanıyorum. Hatta o kadar seviyorum ki kullanmaya kıyamadıklarımdan. Bu güne kadar sahip olduğum en kalıcı rujlardan biri (ruj mu desem bilemedim ama)

Revlon Just Bitten

Yapısı keçeli kalemi andırıyor. Dudağınıza sürdükten sonra varlığını bile unutabilirsiniz o kadar ince bir yapısı var. Arkasında beyaz bir dudak balmı var. Çok ezilip büzüldüğü için resmini çekmedim. Bendeki rengi "Twilight" şarap kırmızısı bir renk ama az sürüldüğünde doğala yakın bir kırmızılık da verebiliyor dudaklara.

Revlon Just Bitten

Kolumda duruşu ise böyle. Karşıma çıksa kesinlikle farklı renklerini de alacağım bir ürün. Sanırım Rimmel London'ın da bu tarz bir ürünü var, onu denemeyi planlıyorum. Deneyen varsa yorumlarını paylaşırsa çok mutlu olurum.

Sevgilerimle,

2 yorum :

  1. inanılmaz güzel şeyler bunlar hem kalıcı hemde renkleri cok güzel :):)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...