Bobblehead Bunny

31 Mart 2013

Mimlendim- Stoğunu Göster !


Sevgili MsMelYas beni mimlemiş. Size stoğumu göstereceğim.


Stok ürünlerimi çekmecemde bu kutuda saklıyorum.


Ta-daaam :) İçindekilerin genel görünüşü bu.


Genelde cilt bakım ürünleri stokluyorum. Daha çabuk bitiyorlar sonuçta. Üst üste koyulmuş maskeler, Cettua yağ emici mendil, severek kullandığım Arko kremler, hediye gelen Yves Rocher göz makyaj temizleyici, Cettua burun bantları, Nivea el kremi ve Banana Boat güneş kremi.


Benri yuvarlak ve kara pamuklar. Watsons kolonyalı mendiller ve Cala Makyaj temizleyici mendil. Bitirmem gereken bir Bioderma Sensibio H2O var kullanmıyorum o yüzden :)


Yine hediye olarak gelen Yves Rocher parlatıcı, rimel ve eyeliner. Elimdeki ürünlerin birazı bitsin hemen açacağım. Merakıma yenik düşüp açmadım ki kurumasınlar. Garnier BB krem. Bir iki kere kullandım, el altında durmasın diye kaldırdım. Pure Beauty'ninkini kullanıyorum şu anda. H&M, Nivea ve Faberlic dudak balmları. Kullandıkça açacağım :)


Bunlar da banyo dolabımdakiler. Bioderma Sensibio H2O, Sakura Bella seyahat seti ve Oral-b diş ipi.


Beni mimlediği için MsMelYas'a teşekkür ediyor ve bu mimi yapmadılar ve yapmak isterlerse eğer;

Koyu Kırmızı
Gonca T. 
Mamontenka
Pek Bilmiş
7-24 Makyaj 'a gönderiyorum :)


4 yorum :

  1. beni başka biri daha bu konuya mimlemişti yapacağımda yapacağım daha ama artık şart oldu teşekkür ederim unutulmadığım için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ilgin için :) Merakla bekliyorum ^_^

      Sil
  2. Teşekkürler mim için ^,^ En kısa sürede cevaplayacağım =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...