Bobblehead Bunny

24 Mart 2013

Mimlendim- Neye Bakmıştınız?

Öncelikle bu mimin fikir sahibi olan Undenied'a hakkını teslim etmek lazım ^_^ Onun şuradaki yazısını çok beğendim hatta tam mimlik diyip kendisine de söyledim. O da aynısını düşünmüş. Yapmak isteyen varsa zevkle okurmuş :) Ben de bol bol bu yazılardan görmek dileğiyle yeni bir mim başlatma kararı aldım :) 

Bakalım nelerle aranmışım?




Makyaj Blog: Makyaj bloğu burası tabii :)

alicemakyajdiyarinda.blogspot.com: Direkt URL ile gelinmiş ^_^ 

rival de loop hydro kaktusfeige: Almanya'dan çok oluyor sanırım bu yazıma giriş. Kremlerin yazısı için tıktık.

yeşil kapatıcı: Kızarıklıkları kapatan yeşil kapatıcı aranmış demek ki. Catrice concealer paletimde var yeşil renk. Yazısı burada.

alice makyaj diyarinda: Blog adımla gelinmiş :)

bitenler & bitenler çöpe gidenler: Bitenler yazısı okumayı sevip gelenler de hoş gelmiş. Son bitenler yazım için tıktık.

catrice türkiyeye geldi: Bildiğim kadarıyla henüz gelmedi. Ben elimdeki ürünlerini Polonya'dan edindim. Catrice ürünlerim için tıktık.

corrector flormar: elimde flormar corrector yok. Bir alışverişimde anneme flormar concealer aldığımdan bahsetmiştim sadece.

down under naturals argan şampuan: Bunu denemedim. Nude olanını kullanıyorum. Yazısı için tıktık.

Bunlar şu an siteme gelen aramalar. Arada sırada daha ilginç şeyler oluyor. Rusça aramayla gelenler var. Aradığını bulamayan çok kişi de var yani :)

Umarım severek okumuşsunuzdur. Ben de bu mimi yapmak isterlerse eğer;

Koyu Kırmızı
Pek Bilmiş
Miskin Kek
Bayan Kozmetik
MsMelyas

olmak üzere beş blogger arkadaşıma gönderiyorum. Okuduğunuz için teşekkürler!




12 yorum :

  1. teşekkür ettim tatlım en kısa zamanda yapacağımm :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş:)
    Emeğine sağlık.Keyifle okudum.

    Bitenler yazısını okumayı ben de çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikir için asıl ben teşekkür ederim :)

      Sil
  3. aa oley :) en kısa zamanda yapıyorum ben de teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  4. canım benim bu kelimeleri nasıl görüyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumanda panelinde XXXX sayfa görüntülemesi var başta. Ona tıklayınca istatistikler sayfası açılıyor. Oradan da trafik kaynaklarının yanındaki Daha fazlası>> yazısına tıklarsan o sayfaya ulaşabilirsin :)Ya da soldaki listede trafik kaynakları var ona tıklayabilirsin.

      Sil
  5. Çok teşekkür ederim,en kısa zamanda yapacağım.

    YanıtlaSil
  6. Fikir harika :) Çok enteresan arama kelimeleri de olabiliyor gerçekten. Takipteyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bu güzel fikir için asıl Undenied'a teşekkürler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...