Bobblehead Bunny

10 Mart 2013

Makyaj Çekmecemizi Düzenleyelim


Makyaj malzemelerim odamda olsa da cilt, saç ve vücut bakım malzemelerim banyoda. Tam bir düzen olmasa da size hepsini göstereceğim.


Burası makyaj malzemelerimin asıl mekanı, odamın en sevdiğim yeri:) Altı kutucuğa ayrılmış bir çekmece. İlk kutuda BB kremlerim ve fırçalarım var. Bazı ürünler üst üste koyulduğundan göremeyebilirsiniz. İkinci kutuda pamuklarım ve tırnak kurutucum, üçüncüde ojelerim, dördüncüde yüz grubu ürünlerim, beşincide göz farlarım ve altıncıdaysa dudak grubum var. Çok  fazla makyaj malzemem yok ama bu kadarı bana yetiyor fazlasını istemiyorum hele de 8 mart alışverişinden sonra:)


Bu ise bir nevi bakım ürünlerimin ve stoklanmış ürünlerin bulunduğu ikinci çekmecem. Solda üstteki kutudakiler bitirmeye çalıştıklarım. Altındakiler ise sürekli kullanılanlar. Aralarında hiç kullanılmamışlar da var sıralarını bekliyorlar. Rimel, göz ve dudak kalemlerimin bulunduğu kalemlik hemen yanda ve yukarısında da parfümüm,  yeni aldığım bir iki şey var. En sağdaki kutu ise stok kutum. Bir de resmini çekmediğim en alt çekmecede bir kutum var. Onda da sizin için biriktirdiğim hediyeler var :) Nail Art temalı bir etkinlik-çekiliş planlıyorum. Polonya'dan hediyeler bile getirdim, beklemede kalın:)


Bu ise banyo dolabından bir kare. Yüz ve saç ürünlerimi banyoda saklıyorum. Arada bitmek için can atan ürünler de var:)


Bu ise banyodaki stok alanım. Kullanılmayı bekleyen ya da çok nadir kullanılan ürünler bir nevi dolap bekçiliği yapıyorlar.

Benim düzenim bu:) Arada karışıklık varsa özür diliyorum. Merak ettiğiniz bir ürün ya da sorularınız varsa yorumla veya maille ulaşabilirsiniz. Beğendiniz mi?

14 yorum :

  1. düzenine bayıldım :) En kısa zamanda yapacaım çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  2. allahım nerde bende öyle düzen yazmak için bile en az 1 hafta düzenlerim seninkinin yarısı kadar bile malzemem yokken=))) çok teşekkür ediyorum tez vakitte yayınlayacağım=))

    YanıtlaSil
  3. O nasıl bir düzendir öyleee kıskandııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım karışık bile hele dolaplar :)

      Sil
  4. Canım,mim için teşekkürler.En kısa zamanda yapacağım.
    Ayrıca sen ne kadar düzenlisın.Bayıldım.
    Canım ikinci resimde iki tane mavi kapaklı kremler var.Onlar nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)

      Banyo dolabımdaki kremleri diyorsan Rival de Loop gece ve gündüz kremi onlar :)

      Sil
    2. Peki,nasıl memnunmusun?Onlarla ilgili yazın yoksa (göremedim ben açıkçası),yazarmısın?

      Sil
    3. Gayet memnunum şimdilik. Bir süre kullanıp yazmak istedim o yüzden henüz bir yazı hazırlamamıştım. En kısa zamanda yazmaya çalışırım:)

      Sil
  5. bana göre süper bir düzen var o kadar karışıkki benimkiler mimlendiğim halde yazamıyorum bunu..:-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de düzenlemek için bir teşvik olur :)

      Sil
  6. Ayol benim bu kadar bile yok :D bir far paleti almak sart galiba bana da :D lys den sonra parami bunlara yatircam biriktiriyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşver, bence gayet yeterli bu veya buna yakın miktar. Şu an kozmetiklerim ile kafayı kaçıracağım :D
      Far paleti şart ama mutlaka bir tane edin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...