Bobblehead Bunny

23 Mart 2013

Konuk Yazarım Var! Gonca t. ve Paskalya Tavşanları Süslemesi



Severek okuduğum Gonca'nın Güncesi bloğunun sahibi Gonca'dan bloğuma konuk olmasını rica ettim. O da beni kırmadı ve çok güzel bir yazı hazırladı.


Alice makyaj diyarında blogunun sahibesinden bir mail aldım geçenlerde. Bloguna konuk yazar olur muyum diye soruyordu.Ben de seve seve olurum dedim ve bir tırnak süslemeyle karşınızdayım :) Sizler için ne yapmışım bakalım isterseniz...

Paskalya dolayısıyla hangi yabancı siteyi açsam karşıma yumurtalar ve tavşanlar çıkıyor.Paskalya kutlamayız biz ama bu sevimli tavşanları çizmeme engel değil dimi bu durum? Hadi tırnaklarımıza sevimli tavşanlar çizelim:) 



Tüm adımları ayrı ayrı anlatmayacağım.Fotoğraflar yeterince açıklayıcı sanırım.Ama yine de sorunuz olursa Alice aracılığıyla benimle iletişime geçmeniz yeterli..



Tavşanların başını normal oje fırçasıyla çizdim.Size kalın gelirse bu fırça nail art ojelerin içindeki fırçalardan da kullanabilirsiniz.
1.görseldeki fırçayla tavşanın kulaklarını,kulağının içindeki pembeleri,başparmak tırnağımdaki çimleri ve küçük parmak tırnağımdaki çizgileri yaptım.
2.görseldeki noktalama kalemiyle tavşanın ağzını,gözlerini ve bulutları yaptım.
Ve gördüğünüz gibi rengarenk pastel ojeler kullandım...




Ben bu tavşanları çok sevdim.Peki siz sevimli tavşanlarla bezenmiş  tırnaklarımı nasıl buldunuz?
Zaman ayırıp okuduğunuz için sizlere ve beni blogunda ağırladığı için Alice'e çok teşekkür ediyorum.

Sevgiler
Gonca


Gonca'ya bu güzel yazısı ve beni kırmayıp bloğuma konuk olduğu için çok teşekkür ediyorum:)

Gonca'nın bloğunda birbirinden güzel tırnak süsleme çalışmaları bulabilirsiniz. Ayrıca ürün tanıtımları, ünlüler, makyaj gibi konularda da pek çok ilgi çekici yazıyla karşılaşabilirsiniz. Bloğuna gitmek için tıktık.





8 yorum :

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık gonca=) alice e de bizi bu yazıyla buluşturduğu için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. çok eğlenceli bir tasarım olmuş ellerinize sağlık:)

    Bu arada bloğumda bir çekilişim var katılırsanız çok mutlu olurdum:)

    www.ailsverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekilişinize katıldım zaten daha şimdi yorumunuzu görmeden :)

      Sil
  3. Ama çok tatlı ya :) Zaten tavşan delisi bir insanım bayıldım bu tavşancıklara (:

    YanıtlaSil
  4. herkese çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. çok tatlııııı. ojeler yan yana dizilince de renkler cıvıl cıvıl olmuş :)

    ben de oje yazıyorum. bana da gelsene oturmaya :)

    www.ojeler.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...