Bobblehead Bunny

8 Mart 2013

"Kadınlar Günü" Alışverişi


Öncelikle hepimizin kadınlar günü kutlu olsun! Bugün alışveriş yaparken bir söz duydum ve ülkemizin gerçeğini ifade ettiğini düşünüyorum. "Kadınlar günü olsa ne olacak, o kadın bu akşam eve gittiğinde yine kocasından dayak yiyecek, öldürülecek...". Gerçekten de akşam haberlerinde yine kadına şiddet içerikli haberler vardı. Bu nasıl düzelir ne yapılır hiç bir fikrim yok ama düzeleceğine daha kötüye gidiyor gibi geliyor gözüme...

Alışverişe gelirsek, bugün olabildiğince ihtiyaca yönelik bir alışveriş yapmaya çalıştım. Sabah onda Gratis'i bastım:) The Balm standında daha almak istediklerim vardı ama kendimi tuttum. Bir dahaki indirimlere de alacak şey bıraktım hem de elimde çok ürün var:) Bakalım neler almışım;


Bu toplu aile fotoğrafı ^_^


Bunlar Gratis'ten alınanlar. Hot Mama ve Balm Shelter'da alacaktım ama 10'da gitmeme karşın ellerinde yoktu. Mia Moore ruj ve Balm Jovi paleti de ihtiyacım olmadığına kendimi ikna ederek almadım. Down Boy allık da alacaktım ten rengime gitmedi sanki almadım.


Bunları aslında dün Rossmann'dan aldım ama alışveriş yazısına girmeseler ağlayacaklardı kıyamadım:) İkisi de indirimdeydi.


Bunlar Migros'tan alındı. Migros'a bakınmak için girmiştim bir baktım cilt ürünlerinde yüzde elli indirim varmış. Kollarına yapıştığım gibi tuttum eve getirdim bunları:)


Bunlar ise Watsons'tan. Normalde de olan tarzda indirimler vardı o yüzden sadece ihtiyacım olanı aldım onun dışında bir şey almadım.

Genel olarak değerlendirmek gerekirse; Gratis benim kalbimi fethetti. Gerek The Balm indirimi gerek kendi ürünlerindeki %40 indirim buna sebep oldu. %40 indirimli ürünlerden deneme ve stok amaçlı rafları süpürdüm diyebilirim:)

Migros indirimi de beni mutlu etti. Hatta hiç aklımda olmayan şeyleri aldım diyebilirim. Watsons'dan Pure Beauty BB krem almama rağmen Garnier'ın da BB kremini aldım. El kremi ve dudak balmım olmasına rağmen stok amaçlı aldım.

Watsons ise tam bir hayal kırıklığıydı. Normalde de bulunabilecek indirimler vardı. Bunu makyaj ürünleri için söylemiyorum çünkü makyaj malzemesi almadım. Bourjois ve Deborah'daki indirimler iyi görünüyordu o konuda.

İndirim haftasonu da devam edecek diye biliyorum. Hala göz atmadıysanız gitmekte fayda var.

Fiyatını merak ettiğiniz ürünler olursa sorun lütfen tek tek yazmaya üşendim:) Tanıtımını öncelikli istediğiniz bir ürün varsa da belirtin lütfen.

Peki siz indirimden neler aldınız?

11 yorum :

  1. Merhaba canım,
    Kesinlikle sana katılıyorum .Watsons tam bir hayal kırıklığıydı.Ben Gratis e bayıldım.İndirimler süperdi.Güle güle kullan aldıklarını canım sen.

    Benim blogumada beklerim seni;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Canım ne kadar çok şey aldın.Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullanın hepsi birbirinden cici :) bende kendime bunları aldım
    http://bakim-diyet-moda.blogspot.com/2013/03/8-marta-ozel-yves-rocher-30-indirimden.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, siz de güle güle kullanın cicilerinizi:)

      Sil
  4. valla Gratisi toplamışsın cnm :)

    YanıtlaSil
  5. Hepsini güle güle kullan :) Cala temizleme mendilleri cidden fiyatına göre başarılı.Burun bantları nasıl bu arada ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Burun bantları süper başarılı değiller ama fiyatına oranla iyi buldum. Annemde benden çok işe yaradı ciltle alakalı da olabilir belki.

      Sil
    2. Evet ciltle kesinlikle çok alakalı ben niveanınkileri kullanıyorum çok memnunum ama bi arkadaşımda hiç işe yaramamıştı , denemek lazım fiyatları da iyi çünkü

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...