Bobblehead Bunny

6 Mart 2013

Hediyeleşme Etkinliğinden Gelen Hediyelerim


Sevgili Koyu Kırmızı'nın düzenlediği hediyeleşme etkinliğine katılmış ve Sesli Düşünceler bloğunun sahibi MsMelyas ile eşleşmiştim. Bugün eve geldim ki yatağımın üstünde bir paket beni bekliyor. Heyecanla açıp güzel hediyelerime kavuştum:)



Hediyelerin toplu görünüşü bu. Bana çok tatlı bir not yazmış. Ayrıca ruju açamam diye düşünüp açılışını bile anlatmış. O kadar cici bir paketti ki gelen ben çok heyecanlandım elim ayağım birbirine karıştı açarken :)

Neler koymamış ki MsMelyas. Gönlü o kadar zenginmiş ki mahcup oldum hediyelerimi görünce. 

Faberlic ürünlerini bloğunda görmüştüm çok merak ediyordum. Nereden bulur nasıl alırım acaba derken canım hediyeleşme eşimin hediyesi geldi:) Dudak balmı, en sevdiğim tonlar olan nude tonlarında bir ruj ve gri ikili bir far. Maskara, eyeliner... İçimi okumuş sanki nelere ihtiyacım var, neleri seviyorum bilmiş de öyle yollamış sanki insan bu kadar temiz kalpli olur:)


Bunlar hediyelerimin takı, toka kısmı:) Hepsini çok severek kullanacağım. Baykuşlu şeyleri çok severim zaten, kurdelelere ayrı deliyim. Minik aynaya ise tam anlamıyla bayıldım:) Bugün okulda benim çantama koymak için minik bir aynaya ihtiyacım var diye düşünüyordum. Diyorum ya nasıl ne istersem gelmiş diye :)


Bunlar da makyaj malzemelerinin kutudan çıkmış hali. Ama geri koydum kutularına kıyamam daha kullanmaya:)


Hediyelerim bu güzel çantanın içinde dışı güzelce ambalajlanmış şekilde geldi. Bunu da çok sevdim :) Kalem kutusu yapmayı planlıyorum :)

Böyle güzel bir etkinliğe ön ayak olduğu için Koyu Kırmızı'ya çok teşekkür ediyorum.

Her bir hediyesini özenle seçmiş olduğu belli olan hediyeleşme eşim MsMelyas'a ise tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Ne kadar etsem az hatta çok mutlu etti beni :) Çok mahcup oldum gönlünün zenginliği karşısında. Umarım o da benim hediyelerimi beğenerek kullanır:)

9 yorum :

  1. Güle güle kullan canım.Beğenmene sevindim.Bende hepsine bayıldım.Bende teşekkür ediyorum sana.

    YanıtlaSil
  2. Hepsini güle güle kullan canımmm :) Tokalar çok şıkmışşş :*

    YanıtlaSil
  3. Hediyelerin gerçekten çok güzelmiş. Güzel seçilmiş özenilmiş.. Etkinliği kaçırdığıma üzüldüm.Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kendisinin her noktasına özendiği çok belli. Çok mutlu etti beni :) Umarım bir sonraki etkinliği (olursa) yakalarsınız. Teşekkürler:)

      Sil
  4. hediyeleşme etkinligime beklerim cnm
    http://cansuandic.blogspot.com/2013/03/mc-hediyelesme-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzelmiş,güle güle kullan canım:)
    Ben de yeni bir blog açtım,tecrübelerinize ve desteğinize ihtiyacım var:)
    Hepinizi beklerim... www.nihanlamakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...