Bobblehead Bunny

17 Mart 2013

Essence Nail Colour 3- Ticket to the Show

Essence Nail Colour 3- Ticket to the Show

Essence'in bu çift taraflı ojelerini hep merak ediyordum. İndirimde görünce de alayım dedim. Alıp da kullanmamak olmazdı tabii :)

Essence Nail Colour 3- Ticket to the Show

Resimlerde çok iyi yansımamış olsa da siyah tarafında rengarenk simler var. Çok beğendim! Öteki tarafı ise hiç benim rengim değil. Yüzük parmağımda gördüğünüz gibi diğerinin üstüne sürünce altın bir parlaklık veriyor.

Ojenin renk vermesini sevdim. İki kat yeterli. Sürmesi biraz zor oluyor yalnız diğer ojenin ağırlık yapmasından dolayı. Bu ojeyi indirimden 3.5 liraya aldım. Sanırım normalde 10 tl gibi bir fiyatı var. Normal fiyatıyla almayı düşünmem ama bu fiyatla tadından yenmez değil mi?

Siz Essence ojelerden memnun musunuz?

6 yorum :

  1. Ben de indirimden aldım ve rengini çok seviyorum o içindeki minik ışıltıları çok cici :) Bi de laciverti vardı onu bulamadım onu da çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıltılarına bakıp duruyorum sürdüğümde :) Laciverti var bende ama kullanmadım daha bekliyor :)

      Sil
  2. Meraba blognu çok begendim hemen izlemeye aldım.Bende seni blogma bekliyorum umarım kırmaz bize katılırsın sevgiler:))

    YanıtlaSil
  3. Ben Essence ojelerin eski minik şişelerini daha çok seviyordum, tırnak yapım dar olduğu için yeni fırçalarla çok zorlanıyorum açıkçası hiç almak bile istemiyorum artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç kullanmadım normal ojelerini o yüzden bilmiyorum :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...