Bobblehead Bunny

26 Mart 2013

Essence Berry me Home Ruj


Essence Türkiye'ye geleli çok olmadı. Ama ürünleri fiyat-kalite orantısıyla gönüllerimizi fethetti. Ne yazık ki ki ülkemizde çoğu drugstore ürünü pahalı. Keşke hepsi Essence gibi erişilebilir olsa.

Essence Berry me Home Ruj

Gelelim rujumuza. Home Sweet Home serisinden tatlı bir kırmızı-pembe. Numarası-02

Essence Berry me Home Ruj

Ambalajı çok kaliteli değil. Ama idare eder yapıda. 

Essence Berry me Home Ruj


Bu da kolumdaki hali. Gördüğünüz gibi pembelik içeriyor. Ruja bakınca koyu bir kırmızı gibi görünüyor ama sürünce pembe alt ton ben buradayım diyor.

Genel olarak ruju beğendim. Fiyatı zaten uygun. Rengi güzel. Çok kalıcı değil. Ama hemen de gitmiyor dudaktan. Nemlendirmesinden de memnun kaldım. Ama yine de baz olarak dudak balmı sürünce daha güzel bir görüntü oluşturuyor.

Koleksiyon ürünü olan bu ruju Gratis ve Rossmann'lardaki Essence standından bulabilirsiniz. Fiyatının 5.5 lira olması gerek. Pembe alt tonlu kırmızıları seviyorsanız bir bakmanızı öneririm.

Siz Home Sweet Home serisinden hangi ürünleri denediniz?

4 yorum :

  1. Ben koyu renk ojelerle sevimli çantasını almıştım:) ojelere bayılıyorum. Renkleri çok güzel. Hatta hot fruit punch en sevdiğim renk son zamanlarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ojelerde benim de gözüm kaldı ama tuttum kendimi almadım :/

      Sil
  2. Essence ürünleri kesinlikle kalitesinden daha ucuza satılıyor. Onu da ambalajlarını ucuza mal ederek yapabildiklerini sanıyorum. Elbetteki High Class ürünlerle yarışamaz ama aynı fiyattaki ürünlerle kıyaslayınca kesinlikle başırılı.

    Bunun da rengi çok tatlıymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim pahalı fiyatlarla aldığımız pek çok ürün de ortalama Essence ürünleriyle aynı fiyatta yurt dışında. O yüzden kaliteleri de neredeyse aynı. Ama yine de tabii ki high end ürünlerle yarışamaz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...