Bobblehead Bunny

10 Mart 2013

Angry Birds Nail Art

Bugün zahmetli olsa da çok severek yapmış olduğum süslememi paylaşacağım. "Angry Birds Nail Art"

Angry Birds Nail Art

İşe baş ve yüzük parmağım haricindeki tırnaklarıma kırmızı uçlu, beyaz çizgili french yaparak başladım. Kalan iki tırnağıma da kuşların önce bedenini, sonra karnını, en son da gözlerini ve gagasını yaparak Angry Birdlerimi çizdim. En üst kata da cila sürerek hepsini sabitledim.

Angry Birds Nail Art

Beğendiniz mi?  Siz de yapmak isterseniz hayal gücünüzü kullanarak deneyebilir, nereden başlayacağınızı bilemiyorsanız Youtube videolarına göz atabilirsiniz. Sorularınız olursa severek cevaplarım:)

13 yorum :

  1. Aaaa nası tatlı olmuş o öyleee :))

    YanıtlaSil
  2. çok başarılı olmuş..

    YanıtlaSil
  3. mimlendiniz,bloguma bekliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Bire bir olmuş resmen :) Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. çok tatlı olmuş ya. vakit bulsam ben de birşeyler karalamak istiyorum tırnaklarıma :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. süper olmuş,çok şekeer :)

    YanıtlaSil
  7. Tek kelimeyle harika olmus :) ben sadece puantiye yapabiliyorum o da zorla :) buyuk emek isteyen bir iş tebrikler..
    Bana da beklerim.. www.makyajsevdam.blogspot.com

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim:) Zor olsa da insan zamanla alışıyor yapa yapa ^_^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...