Bobblehead Bunny

30 Mart 2013

Alışveriş-7



Bu sıralar çok alışveriş yapmamaya gayret ediyorum. Kadınlar gününde olanları hepimiz biliyoruz sanırım :) Rossmann'a da Gratis'e de gittim. Hepsini beraber anlatacağım :) Üç tane oje aldım. Pastel-11, Essence- 112, Rival de Loop 41. Crystal deodorantı Gratis'ten aldım. Deneme boyu 5 lira idi. Hafif ıslatarak kullanılıyor, içeriği temiz. Memnun kalırsam büyük boyunu alırım belki. Arko'nun bu minik zeytinyağlı kremlerini çok severek kullanıyorum, yedekledim. Essence'in Oz serisinden pek bir şey beğenmedim. Sadece bu farı aldım. 6.75 gibi bir fiyata geldi ama çok geldi bana. Pastelin bu allığını da diğer bloglarda gördüm çok merak ettim, aldım. İlk fırsatta yorumlayacağım :)

16 yorum :

  1. hayırlı olsun canm bnm :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de şu allığın turuncusunu çok istiyorum<3 hayırlı olsun canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben turuncusuna pek ısınamadım :( Teşekkürler ^_^

      Sil
  3. iyi günlerde kullan canm:))

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan hepsini yorumları bekliyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılarını ilk fırsatta hazırlayacağım :) Teşekkürler :)

      Sil
  5. Güle güle kullan,rival de loop ojeyi merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben onu açıp açmama konusunda kararsızım :) Çok kırmızı ojem var belki hediye veririm diye aldım ^_^

      Sil
    2. Yorumlari başka bi yerden bulmak lazim o zaman dünyadaki tüm ojeleri denemek istiyorum:)

      Sil
    3. Belki de dayanamaz açarım ;) Bende de vardı eskiden şimdi dizginledim kendimi ^_^

      Sil
  6. Güle güle kullan,canım.Bu arada Crystal deodorantı merak ediyordum.Çok olumlu yorumlar okudum yabancı sitelerde.Fakat nerde satıldığını ancak sende öğrenebildim.Teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki gündür kullanıyorum bakalım şimdilik bir şikayetim yok. İlk fırsatta yazısını da yazacağım. Asıl ben teşekkür ederim güzel dileklerin için ^_^

      Sil
  7. Ne güzel birşey şu alışveriş yapmak(:
    Güle Güle güzel güneşli sıcak günlerde mutlu mutlu kullan aldıklarını.
    Crystal deodorant yorumunu çok merak ediyorum bir an önce deneyip yorumlamanı bekliyeceğim.
    Sevgilerler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için.
      Bir süre sonra yazısı gelecek ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...