Bobblehead Bunny

8 Şubat 2013

Sevgililer Günü için Nail Art



Sevgililer günü gelmeden ben de bir Nail Art tasarımı oluşturmak istedim. Burada çok fazla ojem olmadığından basit bir şeyler yapmaya karar verdim.

Flormar 319 numarayı bir kat zemin olarak sürdüm. Üzerine de Pastel 33 numara ile dotting tool yardımıyla değişik boyutlarda kalpler yaptım. İki minik çapraz çizgi çizince oluyor zaten :) Zemin rengini ya da kalplerin renklerini değiştirebilir, belki iki parmağınıza sevgiliniz/nişanlınız/eşinizle isimlerinizi yazabilirsiniz.

Kolay gelsin!

Sevgi dolu bir gün geçirmeniz dileğiyle:)

5 yorum :

  1. Canım ne kadar güzel olmuş. Mutlaka deneyeceğim =))

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım,blogumda güzel bir çekiliş/etkinlik var gelmek istersen sevinirim ve beklerim :)
    http://sevonugozunden.blogspot.co.uk/2013/02/cantani-gosterilk-cekilisetkinlik.html
    sevgilerle ♥♥♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...