Bobblehead Bunny

27 Şubat 2013

L'oreal Color Riche Ruj

L'oreal Color Riche Ruj

Elimdeki rujları tanıtmaya devam ediyorum. Malum bu aralar fazla alışveriş yapmıyorum getirdiğim şeylerin çok olmasından dolayı. Hem de tabii ki kadınlar gününü bekliyorum:)

Bugünkü rujumuz bir arkadaşımın hediyesi. O yüzden nereden geldiği ne olduğu çok belirsiz. Hatta sanırım bu serinin ambalajı değişmiş.

L'oreal Color Riche Ruj

500-Strawberry Juice numarası. Merakımdan kontrol ettim son kullanma tarihini bir ay kadar geçirmişim. En kısa zamanda çöpü boylayacak.

L'oreal Color Riche Ruj

Rengi çok güzel, çok koyu olmayan ama doğala yakın bir kırmızılık veren hafif sedefli bir renk.

L'oreal Color Riche Ruj


Bu da kolumdaki swatchı.

Beğensem de bitiremediğimden vedalaşacağım bu ürüne hep beraber güle güle diyelim :(

Fiyatını bilmesem de Türkiye'de yüksek olduğu kesin. Bu arada, Türkiye'deki L'oreal fiyatları hakkında ne düşünüyorsunuz?

2 yorum :

  1. Bence yabancıların neredeyse bedavaya alacağı bir drugstore markası Türkiye'de fazla pahalı. Yorumsuz yazını görünce kıyamadım Alice :(

    YanıtlaSil
  2. Ben de aynısını düşünüyorum. Fİyatları 5-10 dolar arasıydı çünkü ben gittiğim zaman. Teşekkür ederim çok ^_^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...