Bobblehead Bunny

5 Şubat 2013

Essence Kaş Kiti

Essence Kaş Kiti

Sıra geldi bir süredir kullandığım kaş kitimi tanıtmaya. Kaş kalemlerinin verdiği görüntüyü yapay buluyorum. Ayrıca zaten kalın kaşlarım var bu seti kullanmamın sebebi kaşlarımın bir kısmındaki hafif boşluğu doldurmak. Çünkü bir türlü düzgün çıkmayan bir yer var :

Essence Kaş Kiti

Kaş kitinin içeriği bu şekilde. İçinden biri açık diğeri koyu kahve olmak üzere iki adet far ve üç adet şablon bir adet de fırça çıkıyor. Farlarda kızıllık yok, kaş rengine uyum sağlayabiliyor. Dökülme gibi bir sorun yaşamadım saatler sonra bile olduğu yerde duruyor.

Essence Kaş Kiti

Ürünün içeriği bu şekilde.

Essence Kaş Kiti

Kolumda swatchladım. Çıkan damarım için özür diliyorum :) Koyu rengi benim kaşlarıma uydu. Açık renginin ne yazık ki alakası yok kaşlarımla. Far olarak kullanmak bir sorun yaratır mı bir bilgisi olan var mı? Açık rengi o şekilde kullanabilirim belki.

Ben üründen genel anlamda memnun kaldım. Sadece kitin açılıp kapanan normal far gibi bir kutuda değil de böyle ambalajlı olmasından hoşlanmadım. Ama yine de bitince yeniden almayı düşünebilirim. Essence ürünlerini Gratis'lerden bulabilirsiniz. Sanırım en fazla 10 TL'ye bu kiti edinebilirsiniz.

Sizin düşünceleriniz neler? Kaş kalemleri mi, farları mı yoksa doğal bırakmak mı?

16 yorum :

  1. Bende de öyle bir sorun var, kaş bakım yapı kullanıyorum sende kullanabilirsin canım :) yeni başladım ama kullananlar işe yaradığını söylüyor.

    Bu seti de çok sevdim alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem de sarımsak yağı mı ne kullanıyordu kaşını çıkarmak için ama işe yaradı mı bilmiyorum. Umarım istediğin sonuca ulaşırsın:)

      Sil
  2. bana pek pratik gelmedi bu kalem ürünleri tercih ediyorum avon ve dior var elimde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada kadınlar doğal açık kumral kaşlarını koyu renk kalemlerle boyayıp çok tuhaf bir görüntü yaratıyorlar. O yüzden bana garip geliyor hiç doğal bir şekilde kullananını görmedim. Memnun musunuz peki? Bloğunuzda yazılarını aradım ama bulamadım :(

      Sil
    2. Kaşla ya da kaş kiti ile ilgili yazı aklıma gelmedi çok nadiren kullanıyorum zaten kalemleri normalde kuaförümün söylediği kaşın saçtan 1-2 ton koyu ya da açık olmasıdır ama bazen kontrast için tam koyultmamı yapıyorlar sizin orda ya da nerede yapıyorlar bunu

      Sil
    3. Polonya'daki kadınlar öyle yapıyorlar genelde. Saçlarını mesela siyaha boyuyorlar. Kaşlarını da. Ama doğal kaş rengi kumral hani ben buradayım diye bağırıyor boyanınca tabii. Saçı tam siyah yapmasalar kaşı da biraz kahve gibi yapsalar olacak belki. Ya da saçları kumral kaşı kahveyle boyuyorlar falan ben de anlamadım ne yapmaya çalışıyorlar açıkçası :) Hani kaş kalemlerini biraz belirginleştirmek için ya da doldurmak için değil renk değiştirmek için kullanıyorlar. Gözüme tuhaf geliyor benim de anlatmak istediğim oydu :)

      Sil
  3. Bir ara bende kaşlarımı kalemle boyardım.O zaman çekilmiş resimlerime bakınca vah vah diyorum şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 yıl önce yazılmış yorumu şimdi görünce komik oldu :D Kaş kalemi kullanan pek yok şimdi sanırım :)

      Sil
  4. 1 sene geçmiş yazının üzerinden ama benim kaş şablonuna ihtiyacım var Isparta Gratis te 2 ay önce yoktu bu kaş kitinden. Benim ihtiyacım var ya kesin satışı bitmiştir :) bir bilgin var mı acaba halen satılıp satılmadığı ile ilgili?
    hımm bir de neden ihtiyacım var onu yazayım :) Buradaki iş bilmez kuaför yüzünden güzelim kaşıma bir şekil veremedi.Zaten yıllardır hep kendim alırım kaşlarımı ama biraz kavisli kaşım olsun diye bu şablonlardan kullanmak istiyorum. baya uzun oldu canım kusura bakma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mağazalarda hala satılıyor mu emin değilim, bakmam lazım ama Buycosmo'dan edinebilirsin :) Linkini de vereyim:
      http://www.buycosmo.com/?urun-103314-essence-eyebrow-stylist-set

      Ne yazık ki iyi şekil verebilen kuaför çok az. Ben ömrümde 2-3 defa aldırdım sanırım kuaföre.

      Uzun olması önemli değil. Umarım yardımcı olabilmişimdir :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim hızlı cevabın için :) Buycosmo yu yazdım kenara, bir de ben gidince bakayım Gratis de yoksa oradan edineyim, şablonu için :) tekrar teşekkürler =)

      Sil
    3. Rica ederim :) Gratis'te yoksa Buycosmo iyi bir seçenek sanırım :) Ben teşekkür ederim ^_^

      Sil
  5. essence kaş farı mi flormar kaş farı mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar'ı kullanmadığım için bir şey diyemeyeceğim :)

      Sil
  6. Essence kesinlikle kızıllık içeriyor benım kaşlarıma uymadı tek tek denedim karıstırıp denedım yinede doğal ve güzel durmuyor bunu söyleyebilirim .sonra pastelin pro fashion ismindeki dörtlu fardan ikisini karıştırdım ve cok guzel oldu .iki yıldırda kullanıyorum .ve dortlu farlardan bırı mac omegaya benziyor .almak isteyenlere kesinlikle öneriyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...