Bobblehead Bunny

26 Şubat 2013

Eczanemizde.com Alışverişim





Bioderma'nın bu ürününü çok istiyordum. eczanemizde.com hakkında güzel şeyler okuduğum için denemek istedim. İki tane de Sally Hansen oje istedim. Ürünler kolide ve güzelce paketlenmiş şekilde geldi. Ama sinirimi bozan iki şey oldu. Çarşamba akşamı verdiğim sipariş daha bugün elimdeydi. En geç dün bekliyordum ben oysa. Hatta ertesi gün yolladıklarını okumuştum diğer bloglarda ama benim adıma öyle olmadı. Ayrıca tester da istedim. Kimseden bir şey istemeyi sevmem buna rağmen bir tane bile koymaya zahmet etmemişler. Ellerinde olmasa bile istediğim için en azından bir tane bir şey koymalarını beklerdim.

Yani genel anlamda fiyat ve paketleme açısından memnun fakat hız açısından memnun olmadığım bir alışverişti.

12 yorum :

  1. ben de bioderma'lardan alacağım, en ucuz da bu sitede görmüştüm. üretim ya da son kullanma tarihi yazıyor mu şişelerin üzerinde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 06/2015 yazıyor son kullanma tarihi olarak:)

      Sil
    2. bioderma'nın kupon sistemi varmış. 10 ürüne istediğin 1 ürün bedava olayı. ürünlerin üzerine kupon var değil mi? (ilk kez bioderma alacağım da:) )

      Sil
    3. Birinde var birinde yok benim. Belki de ikisi bir arada satılan bir ürün olduğu içindir :(

      Sil
    4. ondandır. birinde olmasını bekliyordum zaten ben, sevindim o zaman :) içim rahat, siparişimi verebilirim...

      Sil
    5. Ürünlerden birinin son kullanma tarihi 06/2013 bu arada. Umarım dört ayda biter ürün...

      Sil
  2. blogun olduğunu bwlirtirsen koyuyorlar :S öyle bir mantıkları var gerçekten ilginç yanı :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yanlış bir mantık bence. Bloglardan görüp alıp tester isteyip bekleyen kişilere ayıp ediyorlar o zaman. Kendilerine şikayetimi söyledim bloğumda memnuniyetsizliğimi belirttiğimi de söyledim zaten.

      Sil
    2. Blogu olanlara verip diğerlerine vermediği hakkında hemen peşin hükümlü davranmayın bence,benim blogum yok ama bana tester gönderdiler sağolsunlar,sensibio'nun küçük boyunu ve yanında başka ürünler almıştım.sensibio'ların büyüğünden sipariş verecektim tam da bugünlerde,belki ellerinde tester kalmamıştır.ama yine de açıklama yapmaları daha hoş olurdu.
      Güle güle kullanın aldıklarınızı..

      Sil
    3. Yani tabii ki ellerinde kalmamış olabilir ama dediğiniz gibi bir not ya da alakasız da olsa minicik bir şey beklerdim gerçekten. Ellerinde kalmamış olabilir gayet normal bu. Çok teşekkür ederim yorumunuz için:)

      Sil
  3. bende daha yeni bu sitedn alışveriş yaptım bioderma aldım aynı şekilde. ben sephoradan bile tester istemeye utanırım ama siteye ayrı mail atmıştım tester gönderin diye bana geri dönüş yaptılar ' her siparişimize tester gönderiyoruz ' diye. bende hevesle bekledim kutu geldi falan çikolata çıktı içindennnn... çikolata sevmeyen bana çikolata göndermişler falan.. saçma .. neyse sakin olmak lazım:)

    http://jelibonunrenklidunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani göndermeyeceklerse gönderme iddiaları olmasın yeter bence.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...