Bobblehead Bunny

21 Şubat 2013

DIY Dotting Tool/ Noktalama Aracı Olmayanlar için "Kendin Yap" Önerileri


Nail art ile ilgilenmeye yaklaşık bir yıl önce başladım. O zamanlar dotting tool Türkiye'de şimdi olduğundan daha zor bulunuyordu sanırım. Nail Art videoları izleyip ben de denemek istemiştim. Nereden bulabilirim nasıl yapabilirim bu aracı derken bana bu fikirleri veren birkaç siteyle karşılaştım. (Uzun zaman oldu nereden olduğunu tam olarak hatırlayamıyorum)

Yeni aldığım şirin cımbızımla ve puantiyeli tırnaklarımla cici bir poz verdikten sonra hemen birkaç Kendin Yap önerisi veriyorum:)


1-İğneli Kalem: Arkasında silgi olan bir kurşun kaleme toplu iğne saplıyorsunuz. Toplu iğne ne kadar büyükse yaptığınız nokta da o kadar büyük oluyor.

2-Tel toka: Ben en çok tel tokayı kullanıyorum. Çünkü toplu iğne fazla büyük kürdan fazla küçük geliyor. Toplu iğnenin bacaklarını ayırıp bu şekle getirmek benim daha kolayıma geldi kullanım açısından.

3-Kürdan: Minicik noktalar için gerekli olabiliyor. Kullandıkça yapılan noktalar da büyüyor sanki:)

4-Kulak Çubuğu: Kulak çubuğunun pamuğunu çıkardığım tarafını kullanıyordum. Fazla kullanışlı bulmadım ama devasa noktalar için ideal.


Bu da toplu noktalama tablosu:) Gördüğünüz gibi en büyük noktayı kulak çubuğu yapıyor. Sanki hafif düzensiz de noktası, o yüzden çok tercih etmiyorum. Toplu iğne, tel toka ve kürdan da kulak çubuğunu sırayla takip ediyorlar.

Umarım bu konuda araştırma içerisine giren Nail Art sevdalılarını mutlu edebilmişimdir. Farklı önerileriniz varsa benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum. Yazımdan keyif almış olmanız dileğimle :)

12 yorum :

  1. Çok güzel bir yazı olmuş canım hemen deneyeceğim:) puantiyeli olan herşeye bayılırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Fikir verebildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  2. Bende diyorum bu noktaları nasıl yapılıyor. Hem kolay hem güzel görünüyor teşekkürler =)
    Bunu öğrendiğime göre bende yaparım artık =)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. emeğine sağlık vallahi,en çok bu tarz bilgilere ihtiyaç duyuyorum :)
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Kurdan olayi supermis. Ben de merak ediyordum nasil yapildigini. Faydali bir post. :)

    YanıtlaSil
  5. Tel toka olayı baya iyiymiş, ben de kürdanla yapıyordum :)

    YanıtlaSil
  6. neredeyse bütün yazılarını okudum süper!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...