Bobblehead Bunny

11 Şubat 2013

Bitenler & Çöpe Gidenler-1


1-Flormar True Color Farlar- Bitirmeye çalıştım ama bitmediler. Geri götürmek istemiyorum çok eskiler çünkü. Ne çok sevdiğim ne de sevmediğim ürünlerdi.

2-Oriflame Gloss Booster- Kokusundan da renginden de nefret ettim. Ayrıca yapış yapıştı. Tavsiye etmem.

3-Avon Colortrend Ruj- Bikini- Avon beğendiğim her ürününü üretmeyi bıraktığı gibi bunu da üretmeyi bıraktı. Rengi çok güzeldi ama topaklanma yapıyordu.

4- Avon Pro to go ruj- Baby Lips- Rengi de yapısı da çok güzeldi. Ama fiyatına oranla minicik bir rujdu.

5-Superdrug BB krem- Yazısı burada. Son zamanlar yüzüme sivilce yapmış gibi geldi bana bu yüzden atıyorum.

6- Essence Breaking Dawn Allık- Renesmee Red- Yazısı burada. Kırıldığı için atıyorum :(

7- Kajal pigment- Evde bir kutu daha var ne yapacaksam iki tane almışım. Kaş altı aydınlatmasında kullanıyordum.

8-Maybelline Falsies Maskara- Flared- Bundan fazla memnun kalmadım. Maybelline Falsies (Flared olmayanı) daha iyiydi sanki.

9-Flormar göz kalemi-113- Yazısı burada. Kapağı bazı tamir çalışmalarına kurban gitti kullanmak istemiyorum o yüzden.

10-Flormar Ultra Black Eyeliner- Gayet memnundum çok ufaldı yenisini almayı düşünüyorum. Yazısı burada.

11- Avon colortrend göz kalemi- İsmi cismi belli olmayan yeşil bir kalem. Güzeldi ama bozuldu bir tuhaf oldu. Bitmese de atıyorum.


12- Wella ProSeries Saç Maskesi- Bitirdim. Memnun kaldım yine almayı düşünebilirim. Yazısı burada.

13- Gliss Sıvı Saç Kremi- Yazısı burada. Tam bitiremedim ama taşımak istemiyorum.

14- Watsons Duş jeli- İnci proteinli sanırım. Kokusu güzeldi yine alabilirim.

15- Alterra Şampuan- SLS içermediği için tercih ettim. İdare ederdi.


16- Vaseline Vücut Losyonu- Yazısı burada. Kokusu çok güzel :)

17-Alterra Vücut Kremi- Neredeyse tamamen dolu. Kokusunu hiç beğenmedim. Vücut tarafından emilmiyor da sanki. Bir daha almam.

18-Perfecta Ballı Yüz Maskesi- Çok memnun kaldım. Stokladım hatta birkaç tane :) Umarım Türkiye Rossman'da da vardır.

19- Doa Kozmetik Shea Yağı- Yazısı burada. Sadece kapağı sağ kaldı. Yağ fazladan kalınca eritip saçıma maske yaparak değerlendirdim.

20- Nivea Soft Krem- Ellerime kullandım, nemlendirmesinden memnun kaldım, severek bitirdim.

21- Watsons Makyaj Pamuğu- Demirbaşlardan biri zaten yenisi alınacak :)

22- Facelle temizleyici mendil- Kokusu çok güzel yeniden alabilirim.

Dört ayda bitirip bitiremediğim bütün ürünler bunlar oldu:) Özellikle renkli kozmetikte zorlandım. Sizin bitirmekte zorlandığınız ürünler neler?

5 yorum :

  1. yenilere çokça yer açılmış :) essence allığı görünce aa dedim nasıl bitmiş bende de var olduğu gibi duruyor şaşırdım görünce bende mi bi sorun var diye düşündüm yanılmışım :) güzel allık ama üzüldüm kırıldığına :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenilere üç katını atsam yeterli yer açılmaz sanırım :) Bir anda elimden düşüverdi valla ben de çok üzüldüm başta. Sonra koştum hemen satan yere bir tane aldım:) Sonra baktım indirimde bir tane daha aldım. Kenarda duruyorlar şimdi kullanmaya korkuyorum :(

      Sil
  2. iyi bulmuşsun yine canım çünkü koleksiyon ürünü malum ben hiçbir yerde görmedim tekrar kalmamıştı hiç :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kendimi çok şanslı hissettim:) Ama ne yazık ki Türkiye'ye dönemediğim için Home Sweet Home serisinden alamadım :(

      Sil
  3. Merhabalar.Bloğumda küçük bir çekilişim var.Katılırsanız Mutlu olurum.
    Makyajkelebeği

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...