Bobblehead Bunny

19 Şubat 2013

Alışveriş-6/Gratis


Aylardır makyaj bloglarını takip ediyorum. Gratis Alışverişi yazılarını gördükçe hevesleniyordum çünkü ben ömrümde bir kere gitmiştim Gratis'e, onda da bir şey almamıştım. Yorumlardan pek çok güzel ürünün satıldığını okudum. Ben de hep döneceğim günü bekledim. Dönünce de gidip ufak çaplı bir Gratis çıkarması yapmak şart oldu:)


Aldıklarım bu kadar. The Balm aşkımı indirime saklıyorum (Ne zaman olursa artık). Elimde hediye gelen birkaç ürün var ama tanıtımını yapacağım:)

İki kerede alındı bunlar (Evet dayanamıyorum bir daha bir daha gidiyorum:)) . Cettua Burun bandı alacağıma çene alın bandı almışım. Ben de ne olduğunu anlamayıp şaşırdım başta. İkinci gidişimde burun bandı da aldım. Çene için olan 4 öteki 3 lira gibi bir şeydi. Methini çok duyduğum Cettua Yağ Emici mendillerden de aldım. İki taraflı Essence ojeleri 3.5 tlydi iki adet ondan aldım. Bir tane ped kutusuyla cımbız aldım. Üçer liralardı sanırım. Cımbıza bayıldım aşırı şeker:) Smart Lotion vücut kremini de ellerime kullanırım diye aldım. Bir liraydı. İçinde paraben ve türevleri var ne yazık ki.

Siz Gratis'in hangi ürünlerini beğeniyorsunuz? Belki bana fikir verebilirsiniz:)

Teşekkürler:)

6 yorum :

  1. En favori Gratis ürünlerimden Cettua Yağ emici mendilleri almışsın zaten.Mini törpüler var çok şeker ve aynı törpülerin el aynaları var çantaya atmalık. Eğer şampuan ihtiyacın varsa Giovanni Şampuanlara göz at derim. Çay ağacı şampuanını seviyorum. Kırtasiye bölümünü de boş geçme:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha gittiğimde hepsine göz atacağım. Öneriler için teşekkürler:)

      Sil
  2. Minik boş sprey şişelerinin olduğu kısıma göz at derim,biçok şey bulacaksın canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç gözüme çarpmadı, bir daha gittiğimde bakacağım:)

      Sil
  3. güle güle kullan canım essence in ojeleri bizim burdaki gratiste eski fiyatıydı ama rossmanda 3,5 tl ydi çalışan kıza sorduğumda her mağazanın kendi indirimi ayrı demişti bu nasıl bir şey anlamadımm şimdi sende görüyorum sende 3,5 tl ye almışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) 3,5 tl indirimli fiyatıydı normalde 9.49 falan sanırım ben de anlamadım. The Balm'da da tutarsızlık var mesela normal fiyatı 45 tl gözüküyor Nude Tude paletin yüzde elli indirimde ise 30 tl. Hiç anlam veremedim ne yapmaya çalışıyorlar:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...