Bobblehead Bunny

6 Şubat 2013

Alışveriş-5


Bu aralar kendimi alışverişe vermiş durumdayım. Ama makyaj malzemesinden çok takı ve kıyafet alıyorum. O yüzden pek paylaşmıyorum aslında. İtiraf ediyorum varımı yoğumu kıyafete verdim:) Ayakkabı da aldım birkaç çift. Bugün de Clarie's de belli ürünlerde beşini al sabit bir fiyat ver tarzı bir şey vardı. Beşte bir fiyatına falan aldım bunları. Noel temalı fimolar aldım. Penguenli küpe, baş parmağım için şık bir yüzük, dudak kalemi aldım ve örgü uçlarıma takarım diye minik siyah lastikleri de beşe tamamlamak için aldım. Takıya çok meraklı değilim ben ama geçen gün de küpe aldım bir sürü. Sanırım indirimlere dayanamıyorum:)

Catrice'in özel seri üretimi bir ojesini aldım. Rengine bayıldım. H&M'den de siyah bir far aldım. Aslında lip balm ve body butter da aldım ama bavula kaldırdığımdan ekleyemedim.

Yazısını yazmamı özellikle istediğiniz bir ürün var mı?


14 yorum :

  1. Aaaaa fimolarr harika görünüyor.Uygulamalı bir post isterim de isterimmmm :D Güzel günlerde kullan canım benimmmm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar ilk fimom benim kullanmayı becerebilirsem neden olmasın :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Claires de fimo olduğunu bilmiyordum teşekkürler öğrendiğim süper oldu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'dekinde var mı bilmiyorum ben bunları yurt dışından aldım :(

      Sil
  3. hepsi birbirinden güzel vallahi çok çok beğendim ben.. Çok güzel günlrde kullan inşallah..:))

    YanıtlaSil
  4. Fimoları merak ettim:)

    www.seregonsworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Güzel günlerde kullan ben de fimoları çok merak ettim^^ :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan:) ben de fimoları merak ettim. Umarım türkiye'deki claires'de de vardır bir bakayım eniyisi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:)Bir bakmak lazım belki de vardır:)

      Sil
  7. güle güle kullan hepsini canım.Fimoları çok seviyorum evlenmeden önce misafirlere dağıtmak üzere kendim kalp şeklinde gelin damat magnetleri yapıp hediye olarak vermiştik.tırnaklarda da çok güzel duruyorlar ayrıca ;-)
    Bu arada takibindeyim,bana da beklerim sevonugozunden.blogspot.com
    kocaman sevgilerle ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)

      Hediye fikriniz çok güzelmiş:)

      Sevgilerle:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...