Bobblehead Bunny

5 Ocak 2013

Wella ProSeries Saç Maskesi

Wella ProSeries Saç Maskesi

Bugün bir iki ay önce aldığım ve çok beğendiğim saç maskemi tanıtacağım. Biliyorsunuz ki Wella ürünleri bir seneyi aşkındır Türkiye'de var. Şampuan ve saç kreminden memnun kalmıştım. Ama SLS, Paraben gibi kimyasalları içeren şampuanları kullanmamaya başlayınca bıraktım.  Saçlarım çok yıpranmıştı ve nemlendirici bir maske almaya karar verdim. Şampuanından da memnun kalmış olduğum için Wella'nın saç maskesini tercih ettim.

Wella ProSeries Saç Maskesi

Ürünün içeriği bu şekilde. 200 ml. İki aydır haftada bir falan kullanıyorum anca yarıladım.

Wella ProSeries Saç Maskesi

Maskenin en sevdiğim yanı kokusu! Çok güzel kokuyor, saçtan kokusu zor gidiyor. Ayrıca bir kere kullandım mı iki üç gün saçlarım yumuşacık kalıyor yıkasam da. Yıpranmış saçlarıma çok iyi geldi :)

Sizin kullandığınız maskeler neler? Wella ProSeries ürünlerinden denediniz mi?

4 yorum :

  1. merhaba:)
    Saç maskesi denilince bu tarz ürünler bana hep kısa vadeli çözüm gibi gelmiştir.Çok güzel bakım yağları var,HC markasınınkiler gibi mesela.Hem saç uzatıyor hem de onarıyor..Saçlarının durumunu bilmiyorum ama komple bakım istersen bakım yağları konusunda araştırma yapabilirsin,,,;)
    makeupstyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç bakım yağlarını da kullanıyorum normalde :)

      Sil
  2. Bende de aynı saç maskesinden vardı da bitirdim, çok hoşuma gidiyordu. :) Şimdi de elseve'in bir maskesini deniyorum ama sanırım o bitince buna geri döneceğim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu çok güzeldi özellikle :) Benim de elimdeki maskeler biterse dönebilirim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...