Bobblehead Bunny

9 Ocak 2013

Essence Jel Eyeliner

Essence Jel Eyeliner

Şimdi size aşık olduğum bir ürünü tanıtmak istiyorum. Bu ürünle tanıştığımızdan beri şu yazımda tanıttığım Flormar kalemi elime almıyorum!

Jel eyeliner fırçasını da beraber aldım. Ne yazık ki bir süre kullandıktan sonra çektim fotoğrafları.

Essence Jel Eyeliner

Ürün numarası- 01-Midnight in Paris.

Essence Jel Eyeliner

Rengi siyah. Fırçayla sürmesi çok kolayıma geldi. Ayrıca ben kalemleri açıp sivriltmeye çok üşenirim o yüzden böylesi daha da işime geldi :) Gözüme ince ya da kalın istediğim şekilde sürüyor, istersem kuyruk da yapıyorum. Bilmiyorum herkes hoşlanır mı ama ben ba-yıl-dım:)

Essence Jel Eyeliner

Swatch'ı da bu şekilde.

Özellikle de fiyatına oranla inanılmaz memnun kaldığım bir ürün oldu. Göz makyajıma çok önem veririm, özellikle eyeliner çok kullanırım. Sanırım bundan sonra bittikçe yenilediğim ürünlerimden biri olacak.

Not: Yakın zamanda ilk çekilişimi yapacağım. Buradan getireceğim ciciler de olacak. Beklemede kalın :)

4 yorum :

  1. Bu benımde ılk eyelınerım olucak ama daha ındırım gelmedı gelsınde 5 tlye alıvereyim artık yaHu...:)
    buarada fırçan hangi marka?

    YanıtlaSil
  2. Fırça da aynı şekilde Essence marka :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.Uzun zamandır bu eyelineri düşünüyorum.Son olarak sizin postunuzu okudum ve almaya karar verdim.Artık yorumumu blogumda yayınlarım.Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...