Bobblehead Bunny

19 Ocak 2013

Catrice SpectaculART Limited Edition Köpük Allık


Yine kendimi kaybedip alışveriş yapmamın bir sonucu olan allığa geldi sıra. İyi ki kaybetmişim diyorum çünkü allığı çok beğendim.

Catrice SpectaculART Limited Edition Köpük Allık

Daha önce Maybelline'in köpük allığını kullanmıştım ondan da aynı derecede memnun kalmıştım. Köpük allıklar özellikle çantada taşımak için çok pratikler. Makyajıma ufak bir tazeleme gerektiğinde veya yüzüm azıcık renklensin istediğimde kurtarıcım oluyorlar!

Catrice SpectaculART Limited Edition Köpük Allık

Yapısı Maybelline ile aynı gibi. Kalıcılığı da çok fazla değil ama günlük makyaj için yeterli. Özellikle açık tene daha iyi gidecek bir renk çünkü hafif bir pembelik veriyor.

Catrice SpectaculART Limited Edition Köpük Allık

Swatch'ı ise bu şekilde. Bu kadar çok sürmemek lazım tabii ki rengi göstermek için iki kat sürdüm:)

Ben bu allığı çok beğendim. Umarım Essence'in kardeşi Catrice Türkiye'ye de gelir de bu güzellikleri tanıma şansı olur herkesin :)

Sevgiler,

6 yorum :

  1. oy pek şirinmiş rengi :) tesadüf bende şimdi pembe bir allık yazısı yazdım :) hiç köpük allık denemedim :) bakalım belki bir gün bende tutamam kendimi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Belki de deneyip çok beğenirsiniz kim bilir :)

      Sil
  2. Keşke gelse canım Türkiye'ye de. Ben daha önce hiç köpük allık kullanmadım ama çok merak ediyorum. Korkuyorum bir taraftan da miktarı ayarlayamam diye =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parmak ucuyla azıcık sürmek yetiyor. Sanmıyorum miktarı ayarlayamayacağını :)

      Sil
  3. oyy bende istiyorum bu markayı yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence'tan sonra bir gün Catrice de gelecek, inanıyorum ben :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...