Bobblehead Bunny

10 Ocak 2013

Catrice All Round Concealer


Bugün bloğumun konuğu Catrice All Round Concealer. Her gittiğimde almayı isteyip süzdüğüm kapatıcıyı sonunda aldım. İnternette hakkında olumlu değerlendirmeler de okuyunca da tutamadım kendimi itiraf ediyorum:)

"Today, my guest is Catrice All Round Concealer. I wanted to buy this product so badly then I bought it. After I read some positive reviews on the internet I confess that I couldn't keep myself from buying it. :)"


İçeriği bu şekilde. Aslında göz altı hassas olduğu için kapatıcı kullanmak istemiyordum hiç ama çok uykusuz kaldığım zamanlar oluyor. Öyle durumlarda kullanıyorum.

"These are the ingredients. Actually I did not want to use concealer for my under-eye because I thought it was a sensitive area. But sometimes I don't get enough sleep. In that case I use concealer."


Kapatıcı paletimizde beş renk var. İlki yeşil olan. Kızarıklıklar için kullanılıyor. Pembe olan ise koyu halkalar, izler için. Geri kalan renklerden ise ten rengine uygun olanını kullanıyorsunuz. Ben en açık olanını kullanıyorum. Ama bir koyusunu da kullanabilirim sanırım. Genelde paleti yeşil+bej ya da pembe+bej olarak kullanıyorum.Yeşil+bej kızarıklıklarda, pembe+bej göz altında oldukça harika iş yaratıyor.


"Concealer Palette contains five shades. The first one is the green one. It is used for redness. Pink one is used for dark circles and blemishes. And the other three are just concealer. I normally use the lightest one. But I might use one shade darker I guess. I usually use green+ beige or pink+beige combinations. Green+beige is great for rednesses and pink+beige is great for under eye area."


Bu da aynı sıralamayla elimde duruşu. Biraz çok sürdüm. Dağıtınca renkler kendini belli etmiyor.

Ben ürünü çok beğendim. Umarım Catrice markası Türkiye'ye de gelir. Yine almak isterdim ama ne yazık ki alma şansım olmayacak. Bir tane daha almak da istemiyorum. Makyaj ürünü stoklamaktan hoşlanmıyorum.

Sizler hangi kapatıcıları kullanıyorsunuz?  Makyaj ürünlerini stoklamayı tercih ediyor musunuz?


"When swatched it looks like this. I used lots of product to show the colors but when blended they don't show themselves.

I liked the product. I hope one day Catrice products will be available in Turkey. I would repurchase it again but I won't be able to buy it again. I don't want to buy one while I am still in Poland. Because I don't like buying backups.

What concealer brands do you use? Do you prefer to buy backups?"




7 yorum :

  1. Ben the balm lihghter than light concealer ini kullnsiyorummm çok da memnunum.bu da çok degisikmis gorselli sekilde hazirlasan ya bizeee:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Swatch çekmeyi anlamsız buldum. Sonuçta kapatıcılığını göstermem gerek. Ama yüzümde göstermem gerekiyor o durumda. Onu da yapmak istemediğim için bu şekilde tanıtmaya karar verdim.

      Nasıl da uzun anlattım :)

      Bir şanslı izleyicim bu ürünü ve başkalarını da deneme imkanına sahip olacak :)

      Birkaç gün sonraki çekilişimi bekleyin :)

      Sil
  2. Ctarice'in Türkiye2ye gelmesini ben de çok istiyorum. Bu sene Almanya'ya gittiğimde merak ettiğim ürünlerden topralamaya çalışcağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dönmeden alayım bir şeyler diyorum ama açıkçası ne almalıyım bilmiyorum da :(

      Sil
  3. benefit la lift ve watsons dan aldığım collagen concealer kullanıyorum şu sıralar.. bu renk renk olanlar pratik gelmiyor abana pek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu benim ilk palet concealerım ve çok memnun kaldım :) Tabii ki herkesin hoşuna her ürün gitmeyebiliyor :(

      Sil
  4. collegen conceları tavsiye ederim:)
    bloguma bakıp takipçim olursan sevinirim:http://makyajvehersey.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...