Bobblehead Bunny

2 Aralık 2012

Viyana Gezisi

Biliyorum bir makyaj bloğu yazıyorum ama Viyana gezimden birkaç fotoğraf paylaşmadan da edemedim. Umarım beğenirsiniz:)


Hundertwasser evlerinden. O kadar cici bir binaydı ki burada yaşasak nasıl olur diye sohbetini ettik. Bir elinde anahtarı öbür elinde köpeği olan bina sakinine çok özendik :) Hundertwasser binalarında keskin hatlardan ziyade yumuşak geçişler kullanmış. Çünkü doğalda keskin çizgilerin olmadığını savunmuş.


Schönbrunn Sarayı'ndan bir görüntü. Bu saray Fransa'nın Versailles Sarayı ile bir nevi yarışma amaçlı yapılmış. Biz daha güzelini yaparız demişler yani. Başarılı olmuşlar mı bilinemez tabii.


Belvedere Sarayı. Yazın daha güzelmiş. Eski binaların çatıları genelde bu renk oluyor.


Sanırım bu Belediye sarayının iç avlusundan bir görüntü.


Tarihi binalardaki heykeller çok hoşuma gittiler. Bu heykel St. Michael kilisesinin giriş kapısından. Mikail'in Şeytanı cennetten atışını tasvir ediyormuş.


Bu da şehrin içinden bir görüntü.

Viyana'yı ben çok sevdim. Çok değişik bir atmosferi vardı. İnsanları çok tatlılardı. Yemek yerken oturacak yer bulamayınca iki teyze bizi kendi masalarına bile oturttular. Soğuk olsa da güneşli bir gündü o yüzden fotoğraflar güzel çıktı. Ömrümde bir daha fırsatım olur mu bilemem ama bir daha görmek isterdim Viyana'yı. Çok yoruldum ve soğuktan hastalandım. Ama hepsine değdi sanırım :)

2 yorum :

  1. Ben de en çok Budapeşte'yi merak ediyorum ama biri beni Viyana'ya götürse hayır demem :)) Güzel Fotoğraflar çekmişsin Alice'cimm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım gidersin bir gün :) Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...