Bobblehead Bunny

16 Aralık 2012

Miss Sporty Rujlar


Daha önce aldığım aynı marka bir ruju tanıtmıştım. Yazısına buradan ulaşabilirsiniz. Rujun yumuşak yapısını çok beğendiğim için indirime de denk gelince üç tane birden aldım. Aynılarından eşe dosta hediye de aldım:)



Numaraları;

050-Rosy Cheek
052-Hot Date
053-Watch Out

Önceden aldığım da 054 numaraydı. 051 eksik kalmış sanırım bir tek :)


Rujların rengi bu şekilde. İlki ne yazık ki yanından çizilmiş tatlı bir pembe (Nasıl bir isim koyduysam). Kadın her yerde kadın işte tester bulamayınca asıl ürüne zarar vermişler. Fark etmeden aldım ben de.

Kadın her yerde kadın en çok kullandığım sözlerden biri oldu yurt dışında. Çünkü indirim görünce koşmaları, promosyon görünce kendini durduramamaları aynı biz. Alışveriş, kıyafet, yemek, annelik gibi konularda da Türk kadınında gördüğüm şeyleri görüyorum. Hal böyle olunca da bu sözler dökülüyor dudaklarımdan gülümsemeyle:)

Her neyse konuyu çok dağıttım galiba. İkinci ruj da sedefli bir pembe. Ama öyle çok parlak değil, hoş duruyor. Son ruj ise Mercan rengi gibi. Hafif turuncumsu bir kırmızıyı andırıyor.


Swatchlar ise bu şekilde.

Rujları beğendim mi? Beğenmek ne kelime bayıldım! Kalıcılığı, yumuşaklığı, nemlendirmesi harika. Yine bulsam yine alırım. Hele indirimde bulsam bir sürü alırım yine. Kadın her yerde kadın değil mi?

Siz neler düşünüyorsunuz?

4 yorum :

  1. Merhaba 050 numarayı daha çok beğendim, bana en yakın renk tonu.. Bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

    www.bensukaya.com

    YanıtlaSil
  2. 052 çok tatlı göründü gözüme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O artık benimle değil :) Arkadaşıma verdim sanıyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...