Bobblehead Bunny

10 Aralık 2012

Essence Breaking Dawn Part 2- 01-Bella's Secret Işıltılı Pudra



Bir süredir bloglarda yazısını görüp de alamadığım pudrayı sonunda aldım! Hafta sonu bir anda içimden geldi Essence'in satıldığı yere uğramak. Bir baktım standı yeni ürünlerle doldurmuşlar. Yetmez gibi üstüne bir de indirim yapmışlar. Ben de hemen bu pudrayı kaptım ve çok beğendiğim allıktan yedekleme amaçlı bir tane daha aldım.



Daha önce hiç aydınlatıcı ürün kullanmadığım için endişelerim vardı ama bu ürün çok hoşuma gitti! Karşılaştırmasını yapamıyorum tabii ki elimde bir alternatifi olmadığı için ama ürünün verdiği ışıltı cilde çok hoş bir hava katıyor.


Ürünün içeriği bu şekilde.11 gramlık bir ürün.


Parmaklarımda duruşu ise bu şekilde. İşaret parmağında hafif, diğerinde çok sürülmüş hali. İçinde minicik altın rengi ışıltıları var. Cilde hoş bir canlılık veriyor. Kaş altınızı, çenenizi, alnınızı aydınlatma amaçlı da kullanmanız mümkün. Çok kalıcı değil ama fiyatına oranla başarılı bir ürün olduğunu düşünüyorum. Altına renkli nemlendirici, BB krem, makyaj bazı kullanılıp kalıcılığı da arttırılabilir.

Ben allıkla beraber bu pudrayı 11 TL gibi bir fiyata aldım. Türkiye'de de olsa olsa 20'ye gelir. Bu koleksiyon ürünlerinden bulursanız kaçırmayın derim.

Sizler ne düşünüyorsunuz? Koleksiyondan memnun kaldığınız ürünler var mı?

8 yorum :

  1. Gratis'e gittim almak için ama ojeden başka bir şey göremedim bu koleksiyona ait. Talan edilmiş stand resmen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada kontrol etseniz belki benim gibi size de şans güler :(

      Sil
  2. essence 3 defa ürün yollamış gratislere ama sanırım bitti artık.. ben de bulup alan şanslılardanım bu pudrayı.. hatta bir tanesini de blogumda hediye ediyorum..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım elinde olmayan birine gider hediyeler :)

      Sil
  3. bu shimmer powder'ı çok beğendim ben de, çok da bereketli bir ürün :)
    şu home sweet home serisi de çıksa da allıklarının ikisini de alsak..
    sevgiler
    ***not:kelime doğrulama istiyor yorum için, kaldırırsan daha pratik olur yorum bırakmak isteyenler için ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Home sweet home serisi sanırım bulunduğum yere gelmeyecek. Gelecekse de bir fikrim yok soramıyorum. Fırsatım oldukça kontrol ediyorum sadece.

      **Kelime doğrulama istediğinin farkında bile değildim. Kaldırdım, teşekkür ederim :)

      Sil
  4. bende bu aydınlatıcı pudrayı çok istiyordum ama burda ne gratis var ne de watsons.bu yüzden birçok üründen mahrum kalıyorum keşke online alışverişleri olsaydı..hayırlı olsun bu arada bende beklerim.
    mericyalman@blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürünleri bulamamanıza üzüldüm. Çok teşekkür ederim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...