Bobblehead Bunny

20 Kasım 2012

Rimmel London Kate Ruj

Rimmel London Kate Ruj

Sondan bir önceki alışverişimde alıp yazısını yazamadığım ruja geldi sıra. Rimmel London'ın Kate serisinden bir ruj.

Rimmel London Kate Ruj

Rujun rengini tarif etmek gerekirse "Gül Kurusu" en iyi tanım olur. Rengi pembe ama çok açık değil. Dudağa sürüldüğünde doğal duruyor. Ben de ağır göz makyajı yaptığım için bu ruj favorilerim arasına girmiş oldu.

Kalıcılığı orta seviyede. Nemlendirmesi de güzel, memnun kaldım.

Rimmel London Kate Ruj

Ruj 07 numara. Rimmel London bildiğiniz gibi Watsons'larda satılıyor. Sanırım bu ruj 13 TL falan ama indirim zamanını yakalamak da mümkün.

Online Watsons kataloğuna buradan ulaşabilirsiniz.

Rimmel London Kate Ruj

Swatch da bu şekilde. Flaşsız çekim.

Sonuç olarak, ben rujun rengini de yapısını da beğendim. Bitince tekrar almak da isterim.

6 yorum :

  1. Çoook güzel! Ben de istiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Bende de var ve bayiliyorum. Gul kurusu bence de tam renk tanimi olmus canim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayılmamak mümkün değil:)

      Kırmızı kaplı serisi var mı Türkiye'de bir bilginiz var mı?

      Sil
  3. Favori rujlarımdan biri, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...