Bobblehead Bunny

30 Kasım 2012

Rimmel London Glam'Eyes HD Far

Rimmel London Glam'Eyes HD Far

Daha önce bahsettiğim Rossman alışverişimde aldığım farlardan biri Rimmel London'ın bu farı. Daha çok İngiliz bayrağı gibi olan ambalajına vuruldum ben bunun. Aslında lacivertli koyu pembeli bir rengi vardı o daha çok andırıyordu İngiliz bayrağını ama bu tonları kullandığımdan bunu aldım.

Rimmel London Glam'Eyes HD Far

Ürünün arkasında hangi rengin ne için kullanıldığı açıklanmış. Ürün numarası 002- English Oak.

Rimmel London Glam'Eyes HD Far

Renkleri ben de kutunun arkasına göre numaralandırdım.

1-Highlighter (Aydınlatıcı, kaş altı için uygun)
2-Lid (Göz kapağına sürülüyor)
3-Crease (Bunun için ne diyeceğim bilemedim. Göz kapağımızın bittiği yere uygulanıyor desem olur sanırım)
4-Outer corner (Gözün dış köşesine uygulanıyor)

Rimmel London Glam'Eyes HD Far


Renkler de bu şekilde. Işık yoksunluğu yüzünden resimler flaşla çekildi.

Farın özellikleri

Artı Yanları

-Yapısı çok yumuşak kolayca sürülüyor.
-Fazla tozutmuyor.
-Renkleri günlük kullanıma uygun.
-Saatlerce bozulmayacak şekilde kalıcı. Hatta far bazıyla kalıcılığı artırılabilir.
-Fiyatı uygun. %40 indirimle 12 TL'ye alındı.
-Ambalajı çok şık :)

Eksi Yanları

-2 dışındaki renklerin küçücük olması. O köşelere ulaşmaya çalışmak benim için zor oldu.
-Bir tek 2 numaranın çok olması. Öbürleri çabuk bitebilir. Dengesiz biten farlardan hoşlanmıyorum.

Ben farı genel anlamda beğendim. Başka renklerinden de indirime denk gelirsem almak isterim. Türkiye'de yok sanırsam bu palet. Ben oradayken yoktu en azından. Bilgisi olan paylaşırsa mutlu olurum:)

Siz ne düşünüyorsunuz?

NOT: Bana şans dileyin birkaç günlüğüne yurt dışına gezmeye gidiyorum. Gelince fotoğraflar da paylaşmak istiyorum güzel fotoğraf çekebilirsem :)

2 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...