Bobblehead Bunny

11 Kasım 2012

Maybelline Far

Maybelline Far

Adından sanından pek emin olmasam da çok severek kullandığım bir Maybelline farla karşı karşıyayız.

Buğulu göz makyajı yapmak için çok uygun tonlar barındırıyor. Özellikle de benim gibi kahverengi tonlarını çok seven biri için:)

Maybelline Far

Gördüğünüz gibi arkasında Expert Wear Natural Smokes yazıyor. Sanırım adını koymuş bulundum:)


Maybelline Far

Renkler bu şekilde. Hava karanlık gibi olduğu için çekimleri yine flaşlı yapmak zorunda kaldım. Ama renkler de aynı bu şekildeler zaten. 1 numara mat ve kaş altı için. 2 ve 3 numara parlak ve buğulu makyaj için kullanılıyor. 4 numarayı da eyeliner gibi kullanmak mümkün. İçinde çok az pırıltı var.

Maybelline Far


Swatchı ise bu şekilde. Birazcık karışık yapmışım ama numaralandırdım :) Farın pigmentasyonu iyi. Sürerken çok tozutmuyor. Bazsız kullandığım halde saatlerce dayanıyor.

Aynı farı Türkiye'de satıyorlar mı bilmiyorum ama başka bir ambalajda benzer renklerin olduğuna eminim. Fiyatı 7 dolar gibi bir şeydi :)


2 yorum :

  1. aaaa tam bnm sewdigim tonlar :)cok guzel bir paletmis gule gule kullanin:))sizide beklerim bloguma:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hemen bakıyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...