Bobblehead Bunny

2 Kasım 2012

L'oreal Go 360 Clean


Cildimi temizlemek için favori ürünlerimden biri bu. Aslında yüz temizleme jeli ama içindeki tanecikler sebebiyle peeling görevi de görüyor.


Bu şeye ne ad vereyim bilemedim. Temizleme pedi gibi bir adı olsa gerek :)


Jel bu şekilde tanecikli. Az bir miktarı yetiyor. Önce cildinizi hafif ıslatıp pediyle cildinizi fazla hırpalamadan temizleyip yıkıyorsunuz. Her peeling gibi sivilceli cilde uygulamak iyi bir fikir değil. Sivilceyi dağıtıp çoğaltıyor.

Ben memnun kaldım. Bu ikinci kutum hatta. Ben yurtdışından almıştım. Ama Türkiye'de de var sanırım. Kutusu da şu şekilde:


Bu ürünün aynı olduğundan emin değilim ama aynı olduğunu sanıyorum :) Elimdeki bitince bunlardan alacağım ben de.

4 yorum :

  1. Aynısı hayatım turuncu olanı kullanıyorum hatta ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu çok güzel :) Bizim yüz temizleme jellerimiz bile aynı ki ^_^

      Sil
  2. Yabancı bir dergide gördüm. Ürün kadın genital bölge için kullanılıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence zararlı olabilir. Genital bölge Ph'ı farklı sonuçta :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...