Bobblehead Bunny

28 Kasım 2012

Kurbağa Nail Art

Kurbağa Nail Art

Vrak vrak vrak saatin kaç :) (Böyle bir çocuk şarkısı mı vardı aklımda yer etmiş?)
Uzun zamandır oje postu yapmadığımı fark ettim ve hemen kurbağalarımı paylaşmaya karar verdim.

Kurbağa Nail Art

Yapımı oldukça kolay. Zemin rengi sürüyorsunuz. Kuruyunca da tırnak ucuna yeşil ojeyle kalın kulaklı bir french yapıyorsunuz. O da kuruyunca Gözlerini, pembe yanaklarını ve gülen ağzını yapıyorsunuz. Ben ağzını biraz beceremedim ama :)

Ne düşünüyorsunuz? Tırnaklarınızda şirin kurbağalar taşımak ister miydiniz?

2 yorum :

  1. ay sanki basit değil gibi ya ama çok şirin :)çok komikler ya bu arada ben de beklerim, missinem.blogspot.com. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En basit nail artlarımdan biriydi :) Teşekkürler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...