Bobblehead Bunny

13 Kasım 2012

Kobo Professional Lipgloss

Kobo Professional Lipgloss

Bu güzelliği 3 TL gibi bir fiyata kaptım. Normal fiyatı 10 TL falan. Marka hakkında hiçbir fikrim yoktu. Buraya ait bir firmaymış. Ben de bir şans vermek istedim.

Kobo Professional Lipgloss

Fotoğrafları gün ışığında çektim. Parlatıcının rengi bu şekilde. Çok tatlı, dudağa aşırı renk vermese de güzel gösteren bir renk.

Kobo Professional Lipgloss

Ürünün en memnun kaldığım yanı yapış yapış olmaması. Dudakta o yağlı hissi bırakmıyor. Kalıcı değil çok. Ama bunda dudaklarımı yiyip durmamın da bir etkisi var tabii ki :)

Ürünün numarası- 106- Pink Glace

Başka rengi kalmış olsa alacaktım ama güzel rengi kalmamıştı. İndirimde yakalarsam bu markanın diğer ürünlerini de denemek istiyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...