Bobblehead Bunny

25 Kasım 2012

Essence İkili Göz Farı


Yine geçen alışverişimde aldığım Essence farı tanıtmak istiyorum. Kahve tonları dışında far pek kullanmıyorum daha önce de söylediğim gibi ama koyu olan renk çok hoşuma gittiğinden bu fara bir şans vermek istedim.


Ola ki aynısından bulup alan olursa diye uyarmak istiyorum. Kutu yandan sürgülü gibi o şekilde açılıyor sonra benim gibi delirmeyin neden açılmıyor bu diye :)


Elimde yaptığım uygulama. Flaşsız.

Renkleri  açık mavi ve turkuaz gibi.

Farların rennklerinin gözümde duruşunu çok beğendim . Ama farın beğenmediğim yanı rengini vermesi için kutuyu oymam gerekmesiydi. Pigmentasyonu gerçekten çok kötü. Fiyatı çok ucuz ama aynısının başka rengini almam :/

2 yorum :

  1. essence sin ıkılı bu farını ılk defa goruyorum ben her urunu guzel değil zaten :)
    ucuz drug store magazasından da cok sey beklememk lazım ama genelde butun ıhtıyaclarımızı karsılıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel anlamda aldığım ürünlerinden memnun kaldım ama bu far hayal kırıklığı yaşattı bana :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...