Bobblehead Bunny

24 Kasım 2012

Essence I Love Extreme Maskara


Geçen alışverişimde aldığım maskaraya geldi sıra. Pek çok blogda olumlu yorumunu okuyunca ben de almaya karar verdim. Ambalajı çok hoşuma gitti:)



Çok memnun kalmadım rimelden. Ama bu kadar uygun fiyatına kesinlikle değiyor.  Kirpikleri dolgunlaştırması hoşuma gitti. Tek katta başarılı bir maskara ama ikinci katta topaklanma yaptı bende.


Fırçası da bu şekilde. Ben daha ucuza aldım ama yanılmıyorsam Türkiye'de 9 TL gibi bir şeydi. Gratis'lerde Essence ürünlerini bulabilirsiniz.

Maskaradan genel anlamda tek kat kullanımda memnun kaldım. Ama iki katta topaklanma yapması hoşuma gitmedi. Bu yüzden günlük hayatta kullanmak için uygun.Ama biterse sanırım başka ürünlere şans veririm.

Düzeltme: Kullandıkça topaklanma sorunu geçti, şu an maskaramla aşk yaşıyoruz ^_^

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...