Bobblehead Bunny

14 Kasım 2012

Alışveriş-3- Essence


Aslında Essence alışverişi yapmak istememiştim. Türkiye'de de bulabilirim diye değişik şeyler almaya çalışıyorum ama resim çekerken bir baktım hepsini Essence'de almışım:) Anneme de birkaç şey aldım onların resmini çekmedim ama.



Breaking Dawn Part 2 için çıkartılan özel serinin allığını görüp de kapmamak olmazdı. Sonuncusunu aldım, iyi ki de almışım. I love extreme maskarayı da merak ediyordum, pek çok blogda okumuştum, onu da aldım. İkili far ise indirimdeydi. Görünce dayanamadım. Kalemin de rengine bayıldım. Nail art dotting tool'a ihtiyacım vardı. ( Biri yardım edebilir mi adı nedir bunun?) Bundan elimde olmadığı için hep tel toka kullanıyordum.

Toplamda bunlara 20 TL gibi bir para verdim. Ne düşünüyorsunuz? Bloğumda hangisini önce görmek istersiniz?

8 yorum :

  1. Güle güle kullan:)Breaking Dawn koleksiyonunu çok merak ediyorum,allığın yazısını görmeyi çok isterim:)

    YanıtlaSil
  2. Yarın yazacağım öyleyse yazısını :)

    YanıtlaSil
  3. Allığın fiyatı kaç para ne hatırlıyor musun canımm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yurt dışından aldım. TL ile 7 lira falandır ama Türkiye'de daha pahalı olabilir emin değilim :/

      Sil
  4. güle güle kullan aldiklarini,cok güzel görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
  5. Dooting tool♥ acaba Turkiye de varmidir ya ne guzel noktalar yapilir onunla suslemeler yapilir. Geri kalaniysa Turkiyede var zaten canim gule gule kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
  6. Türkiye'de Essence standında görmedim diye hatırlıyorum ama gitti gidiyorda falan vardı sanki.

    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...