Bobblehead Bunny

18 Kasım 2012

Catrice Absolute Eye Colour Far

Catrice Absolute Eye Colour Far

Birkaç hafta önce aldığım farı tanıtmak istiyorum. Aldığımda tek indirimdeki farı buydu. Aldığıma pişman oldum. Hani bir şey alır da eve geldiğinizde bunun rengi kötüymüş keşke almasaymışım dersiniz ya ben de aynen öyle oldum. En kullanmadığım renkleri almışım :(

Catrice Absolute Eye Colour Far

Far 010 numara, adı The Season's Must Have. Belki de adından etkilendim alırken bilmiyorum :)

Catrice Absolute Eye Colour Far

Renkleri bu şekilde. Çok belli olmadığı için söylüyorum üst soldaki koyu mor yanındaki gri-lila gibi bir renk. alttakiler de sırayla altın parıltılı açık somon ve açık yeşil.

Catrice Absolute Eye Colour Far

Swatchlar ise bu şekilde.

Catrice Absolute Eye Colour Far

Renkleri dışında ben farı beğendim. Renk vermesi güzel. Fazla tozutmuyor. Özellikle 4 diye numaralandırdığım kaş altına çok güzel oluyor. Umarım Catrice Türkiye'ye de gelir de herkes bu güzellikleri tanır.

Sizce renkler güzel mi? Sorun bende mi yoksa :)

6 yorum :

  1. bence renklerı muthış :)
    gözde nasıl duru tabı bakmak degısık seyler denemek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkler güzeller ama işte insanın hangi renkleri kullandığıyla da alakalı biraz :)

      Sil
  2. Bence de renkleri çok çok güzel :) Keşke gelse ya hem uygun fiyatlı hem de gayet güzel ürünleri var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendin mi :) Keşke gelse, nasıl istiyorum gelmesini :)

      Sil
  3. Nerden aldınız? Yurtdışı site mi? Benim de almak istediğim bir farı var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Polonya'dayken almıştım bu farı. Online olarak nereden alınır hiç bilmiyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...